Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

100 stk sildeforfang

 Besvar Besvar
Forfatter
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 100 stk sildeforfang
    Sendt: 13 Maj 2011 kl. 12:50
Til top
bjørn s. andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bsa120

Tilmeldt:: 01 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bsa120 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 13:09
Hvorfor fanden Linker du til en side der er kendt for VIRUS!!!!! 
FJERN DIT LINK POLSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 13:16
Jeg aldrig fået virus og købt rigtig meget og meget billigt på hjemmeside, du vil måske heller blive snyt
 
Knæk og Bræk Polski
Til top
Niels Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NCJ

Tilmeldt:: 10 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NCJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 13:16
Jeg har nu aldrig fået virus selvom jeg har benyttet toko.dk.
Men Polski har da ret i at det måske er lidt dårlig stil at købe 100 sildeforfang et sted, og så sælge det videre et andet med en påstået købspris på 1500...
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 14:21
Citat: NCJ

Jeg har nu aldrig fået virus selvom jeg har benyttet toko.dk.
Men Polski har da ret i at det måske er lidt dårlig stil at købe 100 sildeforfang et sted, og så sælge det videre et andet med en påstået købspris på 1500...
Thumbs Up
Thumbs Up
Thumbs Up
Thumbs Up
Thumbs Up lige hvad jeg mener
Til top
Lars Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Unclebeef Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Unclebeef Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 14:26
Har også set en person på QXL der laver samme nummer med grej fra toko...
Og en del mustad kroge på auktionen herinde som højst sandsynligt stammer fra kenhook.se
Den kloge narrer den mindre kloge eller hvordan er det man siger Thumbs Down
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 14:57
Lars Hansen skrev bla: Har også set en person på QXL der laver samme nummer med grej fra toko, til orientering det er samme person, hedder bare noget andet på qxl toko er hans hjemmeside, og har forøvrigt handlet med vedkomne mange gange uden problemer.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 15:03
Men undre mig over vedkomne skriver nypris ca. 1500 kr. når de koster 4,50 kr. pr. stk. he he
Til top
Lars Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Unclebeef Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Unclebeef Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 15:35
Citat: Motown

Lars Hansen skrev bla: Har også set en person på QXL der laver samme nummer med grej fra toko, til orientering det er samme person, hedder bare noget andet på qxl toko er hans hjemmeside, og har forøvrigt handlet med vedkomne mange gange uden problemer.
 
Troede ikke det var den samme person da priserne på varene i de fleste tilfælde er en del højere end på hjemmesiden, men der kan man jo bare se Tongue
 
Har desuden også selv handlet med toko mange gange og er yderst tilfreds med næsten alt jeg har købt
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 17:55
Jeg kan fortælle at både min Avast antivirus giver melding om trojanere når man forsøge at følge linket. Så  heltgodt er det næppe.....
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 18:11
hvad er lige problemetErmmtoko har da ret i at flere steder koster et forfang op til 15 kr.
Til top
Lars Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Unclebeef Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Unclebeef Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2011 kl. 19:41
Citat: peterbager

hvad er lige problemetErmmtoko har da ret i at flere steder koster et forfang op til 15 kr.
 
Ja men lige netop de her forfang har kun kostet 367,50 kr incl porto Wink
 
At sælgeren på auktionen så skriver at de ca har kostet 1500 kr, må være op til hans egen samvittighed..
 
Håber Lars Andersen fra køge ser den her tråd og sparer lidt penge Evil Smile
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 07:47

Bør man ikke stå ved sit bud? Eller er det ok at springe fra hvis man er ved at blive tørret i en hvis legmesdel?

 
Knæk og Bræk Polski
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 08:49
Polski selvfølgelig skal man stå ved sit bud længere er den ikke, men hvis man som sælger prøver eller påføre en ekstrem høj urealistisk markedspris Angry(faktisk ulovligt)Thumbs Down, for at i håb om at få mere for de forfang, så har jeg ingen skrubler med at springe fra.
 
Selv knæk og bræk til dig.,
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 09:24
Måske køber mener han gør et godt køb og er tilfreds?
Jeg ville føle mig som en Clown og føle mig en smule snydt, men er det ikke det samme der sker når man handler i en grejbutik. Køber en vare for så at se den billiger på vej hjem i en anden grejbutik?
 
Knæk og Bræk Polski
 
Til top
LarsHenrik Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr dropshot

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr dropshot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:20
De skal sælges videre, hehe.. De er ikke til mig, men er da åben for at høre om de kan fåes billigere anstedes.
 
 
Venlig hilsen

Mr Dropshot
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres