Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler søkort til min kortplotter

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mangler søkort til min kortplotter
    Sendt: 11 Maj 2011 kl. 08:14
Har følgende kortplotter til min båd, lowrance globalmap 5300c igps.
Nogle der ved hvor man kan købe et sø kort der passer til denne model
over danske søer ??

Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 08:54
Hej Martin
 
Det er så vidt jeg ved kun garmin som laver elektronisk dybdekort over danske søer. Det hedder Topo Danmark og passer i Garmins håndholdte + nyere søkort plottere: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=255&pID=73494
 
Bemærk at det ikke er et søkort, men et topografisk kort som også har dybder i søerne, i hvert fald nogle af dem.
 
Det kan næppe bruges i andet end Garmin, så ...
 
Der er en mulighed for at indscanne papirkort og vektorisere dem. Det er lidt langhåret men muligt. Der er folk i småbådsklubben som ved hvordan man gør.
 
Mvh. Peter
Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 08:58
dsv. at de papirs kort jeg har over div. jydske søer, faktisk godt kan komme på et kort eller hvordan?? er ikke så meget inde i det elektroniske ("; Tak for dit svar, håber der er en derude som kan hjælpe mig, da det kunne være fedt og have over silkeborg søerne !!
Til top
LarsHenrik Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr dropshot

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr dropshot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 09:25
meget stort ja. det tager laaaaaaang tid at lave selv.
Venlig hilsen

Mr Dropshot
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres