Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Duffel Bag's

 Besvar Besvar
Forfatter
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Duffel Bag's
    Sendt: 10 Maj 2011 kl. 21:43
Mangler en ny rejsetaske der kan indeholde alt habenguttet til længere ture.
Har surfet lidt og fundet et par mulige modeller - men nogle der kan komme med et godt bud / tilbud de har erfaringer med  - bare der er go plads og kvaliteten er i orden..........
 
Venligst.
 
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 23:09
Jeg har den her fra Vision http://visionflyfishing.com/page.php?page_id=33&c=46&pid=183 Den er jeg rigtig glad for til mit fluegrej. Ulempen er bare at en 4-delt fluestang på 9 fod kan ikke være i den. Kan lige få min argon stang i 8 fod til at være i den.
Men udover det er der masser af plads i tasken og til en weekendtur eller lignende synes jeg den er rigtig god. Hvis du er hardcore, så er taskerne fra amerikanske chrome nok noget af det bedste i verden. De er oprindeligt lavet til cykelbude, men jeg synes de er fantastiske som fisketasker. Har haft min i 8 år nu og den ser ud som om den er ny. Har haft den stående i bunden af båden i kraftigt regnvejr, alt var gennemblødt, undtagen indholdet af tasken. Der var ikke kommet en dråbe ind, selvom jeg har haft masser af store geddefluekroge igennem dem. De kan vist bare ikke købes i DK, men støder du på sådan en skal du slå til!

http://www.chromebagsstore.com/bags.html tjek den der hedder "ivan" eller "berlin" De er fede! Holder hele livet og kan tåle alle de tæsk du kan give dem.
Til top
jacob fog nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jacob f n

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: vestjyllans og sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jacob f n Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 08:09
Hej Claus,
 
Der findes mange gode duffelbags på markedet og flere af de store grejproducenter laver dem (Simms, G Loomis, Orvis m.fl.).
 
De fleste af dem har den ulempe at de vejer del, hvilket kan blive et problem ifht den samlede vægt du må med på flyveturen.
 
Jeg har valgt at købe en stor vandrerygsæk, som jeg mener har flere fordele. Den vejer mindre, har flere lommer, kan bruges til alm. vandreture, er nem at løbe med gennem en lufthavnWink. En alm. 85 liters rygsæk kan sagtens rumme 9 fods stænger. Den løsning har fungeret fint for mig på temmelig mange ture gennem de sidste 15 år.
Flere af mine fiskevenner har efterhånden kopieret den løsning, for de de kan se fordelene.
 
God tur- J
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 08:30
Kinetic har nogle til en fornuftig pris. Jeg har den største model.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 09:07

Rapala har en billig en som min kone bruger.

Jeg har i sidste uge købt en Fishpond Yellowstone til 699,- den er lækker og har special rum til waders i bunden og mange lækre detalier.
 
Håber du finder den rigtige.
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 09:27
Hej

Blot til info: http://www.fiskogfri.dk/Forside/Abonn-r
Jeg ved ikke, om der er plads til en 4-delt 9 fods, men jeg har været rigtig glaf for min!

V.h. Peter
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 09:29
se det store udvalg hos www.lionfish.dk også rapala duffelbag
mvh Jørn
Til top
Claus Gunnar Bang Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
claus bang Avatar

Tilmeldt:: 19 Sep 2006
Geografisk: Nordsjælland og Sønderjylland (gammel adresse)
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér claus bang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 11:01
Hej Claus 

Min søgen efter duffles stoppede, da jeg begyndte at bruge Tatonka. De er billige, ekstremt holdbare og tilnærmelsesvis vandtætte (det er rullelukninger, som er helt vandtætte). En firedelt 9 fod stang kan lige være i 85 L udgaven. De vejer heller ikke alverden, hvilket jeg selv prioriterer højt


Hyg dig med det. 

Venligst,
Claus

Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 21:23
Hey,
 
Tak for de mange gode input's - der er noget at kigge på, specielt jo flere og flere alternativer der dukker op.
 
Hælder indtil nu mest til North Face 140L Duffel bag - den sku jeg vist lige ku klemme det mest "basale" ned i Embarrassed
 
Venligst
Til top
morten bundgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Bundgaard Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2004
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Bundgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 21:50
northface 140 ltr. Helt klart.
 
Vejer ikke meget, og er ikke til at slå ihjel..
 
 
Til top
Brian Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
alpha82

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Helsinge
Status: Offline
Beskeder: 136
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alpha82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 21:57
northface 140 ltr.
 
Kan anbefales!!!
 
 
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2011 kl. 22:21
Jeg kiggede også på northface, men valgte fishpond pg.a. prisen kun 699,- hos flere forhandlere bl.a. fluer.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres