Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste fiskevejr

 Besvar Besvar
Forfatter
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste fiskevejr
    Sendt: 10 Maj 2011 kl. 13:13
Jeg er lidt usikker på hvad det bedste fiskevejr er'
jeg elsker og fiske når solen skinner og der er rigtigt varmt, problemet er bare jeg fanger meget sjældent noget når vejret er sådan..

hvad er det bedste fiskevejr, som giver flest fisk?


Mvh.
mathias jensen
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 13:23
kommer an på hvad du fisker efter og hvor...  f.eks fanger jeg mange sudere på varme sommerdage. 
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 14:42
jeg fisker mest efter gedder,
og vil hen mod sommeren begynde med noget kyst fiskeri

Mvh.
mathias jensen
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 15:08
jamen netop nu, meldes der om gode fangster af gedder, fredningen af dem, ophørte her 1maj, og der meldes om gode fangster, især nær siv kanter.
husk, at de går ikke nødvendigvis på dybt vand, men også på lavt vand, i sivkanter osv...   nu er der jo også mange steder(oplever jeg selv, hvertfald, hvor der for bare 2-3år siden var godt gedde vand, er totalt dødt, efter de hårde isvintre, så det kan være du skal prøve andre steder) jeg er selv begyndt på kysten af selv samme årsag.
 
hvis du evnt skriver hvor du kommer fra, så kan det være folk vil byde ind med nogle gode spots(selvom det tit blir holdt tæt, ka det være du er heldig)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 15:45
Mathias du skriver ikke hvor og hvad du fisker, du skriver bare du fisker det er et vidt begrebSmile Men er det kysten er en let pålandsvind at foretrække, og tidlig morgen eller ved aftentide i sommerperioden. Og fisk altid i stigende tidevand.
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 15:51
det er mest i viborg søerne jeg fisker 
Mvh.
mathias jensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres