Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zpey

 Besvar Besvar
Forfatter
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Zpey
    Sendt: 09 Maj 2011 kl. 18:01
Er det nogle gode stænger? Har I gode/dårlige erfaringer? Hvor befinder vi os kvalitetsmæssigt?
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 18:05
Er fint tilfreds med min, men de kræver at man lærer en ny kastestil
Til top
Poul Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poul Mortensen

Tilmeldt:: 09 Jun 2007
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poul Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 18:18
Til top
Poul Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poul Mortensen

Tilmeldt:: 09 Jun 2007
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poul Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 18:26
Jeg har en 12 fod Instinct og den nye 13.3 Infinity kl 8-9. Jeg synes det er fantastiske stænger. Prøv dem med de nye Compact liner. Det spiller
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 18:34
Citat: Blæsbjerg

Er fint tilfreds med min, men de kræver at man lærer en ny kastestil
Kommer vel lidt an på, hvilken stil man havde inden?? Wink 
Mvh JB
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 19:43
Hvad med garantien?

Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:16
Se deres hjemmeside

www.zpey.com

Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:21
Zpey er super godt grej, jeg har både switch Z1 i #6 & #7 ;) og de spiller max ;) og der er garanti på som alt andet du køber ;) kastestilen skal man jo altid indstille efter sit grej og det er jo med alle fluestænger :)
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:25
Citat: stewy

Zpey er super godt grej, jeg har både switch Z1 i #6 & #7 ;) og de spiller max ;) og der er garanti på som alt andet du køber ;) kastestilen skal man jo altid indstille efter sit grej og det er jo med alle fluestænger :)
Ja self. er det garanti ifælge købelovgivningen. Men der må da være noget udover det? Har læst at den har lifetime garanti? Kan det passe?
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:30
Jeg har både en 14,6´ #9/10 og en 13,3´ #8/9 det er superstænger, de kaster utrolig lækkert. Jeg bruger Guideline DDC Connect liner til begge i en klasse over stængerne, og derefter klippet ned til ønsket vægt, det giver nogle skydehoveder på ca. 10 m - og det spiller, big time.
Sidste sæson knækkede jeg 13,3eren ved Gaula, jeg ringede bare til Zpey og fortalte hvilke stykker jeg skulle bruge, den er 6-delt, de sendte mig et ekstra stykke, så nu har jeg to topstykker til den stang. Super service, jeg fik dem mens jeg var i Norge.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:31
Citat: karupfiskeren

Citat: stewy

Zpey er super godt grej, jeg har både switch Z1 i #6 & #7 ;) og de spiller max ;) og der er garanti på som alt andet du køber ;) kastestilen skal man jo altid indstille efter sit grej og det er jo med alle fluestænger :)
Ja self. er det garanti ifælge købelovgivningen. Men der må da være noget udover det? Har læst at den har lifetime garanti? Kan det passe?
Dette kan OGSÅ læses på hjemmesiden:

WARRANTY

Every new Zpey rod is covered by our lifetime, original owner warranty.

This warranty is limited to repair and replacement of the rod, and does not cover direct, indirect, consequential, incidential or any other type of damage resulting from the use of the rod. This warranty cover only defect in materials or workmanship. This warranty does not cover fire,theft,loss, intentional breakage, modification or customization of the finished rod. Some countries do not allow the exclusion or limitation of incidential or consequential damages, so the above limitation or exclusion may not apply to you. This warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights that vary from country to country.

Zpey reserves the rights to determine whether to repair or replace any Zpey rod covered by this warranty and the right to replace any discontinued models with comparable models when necessery. Colors and components may vary between original and replacement parts.

For all return shipments within Scandinavia, the original owner will be responsible for a $50 fee for each repaired item to cover shipping, insurance and processing. International customers will be charged a cost for $60.

In order to have a rod serviced, send the Zpey rod directly to us, please send the entire Product, freight prepaid, and insured for its full value. Be sure to include all broken parts or pieces. Package the rod either in its original packaging, or in packaging affording an equal degree of protection as the original packaging.

Include a note with your name, shipping address, phone and E-mail address (if available), as well as a brief explanation of the nature of the problem.

For return shipments within scandinavia, also include a check for $50, or a Visa or MasterCard with the name that appears on the card, and the expiration date. Outside scandinavia, please only give the credit with the name that appears on the card, and the expiration date.

Send it to the address below:

Zpey System AS
Maarud Gaard
2114 Disenaa
NORWAY

Phone:(+47) 966 27 277
E-mail: mail@zpey.com

Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:32
Citat: Damlund

Jeg har både en 14,6´ #9/10 og en 13,3´ #8/9 det er superstænger, de kaster utrolig lækkert. Jeg bruger Guideline DDC Connect liner til begge i en klasse over stængerne, og derefter klippet ned til ønsket vægt, det giver nogle skydehoveder på ca. 10 m - og det spiller, big time.
Sidste sæson knækkede jeg 13,3eren ved Gaula, jeg ringede bare til Zpey og fortalte hvilke stykker jeg skulle bruge, den er 6-delt, de sendte mig et ekstra stykke, så nu har jeg to topstykker til den stang. Super service, jeg fik dem mens jeg var i Norge.
Lyder lækkert. Er det Zpey Instinct?
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:36
Ja det er det. M.h.t. garanti, så ringede jeg som sagt bare, de spurgte ikke om noget, og sendte bare tingene.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 20:39
Har iøvrigt selv nogle stykker i både en- og 2-hånds og det er fine stænger. 

Specielt 2-hånds er jeg rigtig glad for inklusiv deres liner.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down