Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DSF

 Besvar Besvar
Forfatter
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kly

Tilmeldt:: 18 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: DSF
    Sendt: 07 Maj 2011 kl. 21:17
Er forbundet hjemmeside nede eller er det mig der ikke kan
åben den
 
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 21:18
Den er nede..... Cry

Redigeret af tobis - 07 Maj 2011 kl. 21:19
Til top
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kly

Tilmeldt:: 18 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 21:19
Tak
Til top
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kly

Tilmeldt:: 18 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 21:19
for hjælpen
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 23:36
Tror at hele forbundet er nede - og har været det en rum tid. De svarer ikke på mails og jeg kan ikke få mit medlemskort til min nye forening - har rykket adskillige gange efterhånden.
Mvh JB
Til top
Thomas Karlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TKarlsen

Tilmeldt:: 14 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TKarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 11:33
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 14:34
Den er nede + jeg har ikke modtaget sportsfiskeren (Bladet), siden februar måned. Kan ikke kontakte dem.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 15:46
Smile  Jeg har da fået bladet - har været medlem i en menneskealder gennem anden forening. Normalt fuld opbakning herfra - men på IT-området må de snart til at få helt andre boller på suppen - det er rystende ringe Angry
Mvh JB
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 17:06
Citat: JB

Smile  Jeg har da fået bladet - har været medlem i en menneskealder gennem anden forening. Normalt fuld opbakning herfra - men på IT-området må de snart til at få helt andre boller på suppen - det er rystende ringe Angry
Når man ikke kan kontakte dem på mail, må jeg jo bare kontakte dem pr. telefon.
Det er skam ikke første gang deres side er nede.
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 09:03
Det tager da tlf når jeg ringer til dem, så det er nu henrivende nemt og komme i kontakt med dem
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 09:04
Der sku stå: De tager da tlf......
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres