Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wulff Wristlok?

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Wulff Wristlok?
    Sendt: 04 Maj 2011 kl. 22:05
http://www.madriveroutfitters.com/p-2718-wulff-wrist-lock.aspx
kigger lidt på denne "dims" er det noget der dur tror I  ?

Mvh René
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2011 kl. 23:36
Hej René
 
Hvis du er tilbøjelig til at "åbne" dit kastebevægelse eller "dyppe" med stangspidsen i forbindelse med dine stop kan den godt hjælpe dig med at få en bedre fornemmelse for at "holde dine stop".
 
Bruger den ind imellem når jeg underviser, hvis folk har problemer med at fornemme konceptet med det faste stop.
 
En billigere og knap så effektiv løsning er enten et kort stykke reb eller rem eller en kraftig postelastik.
 
Den kan hjælpe dig til en løsning, men er ikke elve løsningen.
 
Mvh.
 
Lars
Til top
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2011 kl. 08:08
Hej Lars
Jeg mener/tror at jeg i bagkastet "vipper" med håndleddet og derfor rammer jorden med linen bag mig. Og håbede på at denne dims kunne ligesom stoppe dette "vip". Nu er du selv inde på alternativer. Jeg lavede en iaftes af en nøgle halsstrop og noget velcro fra en af drengens gamle vinterstøvler, og en perle til af samle dem med.
Mvh René
 
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jens30

Tilmeldt:: 18 Dec 2002
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2011 kl. 08:10
Matas  har en håndledsbeskytter,som er sublim til at holde håndleddet i position. Du skal bare huske at tage metalskinnen ud inden brug.
 Jeg har brugt den i flere år,da mit håndled er blevet lidt svagt efter et knoglebrud,og det virker.
vh
Jens
Til top
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2011 kl. 08:18
Tak Jens også en mulighed.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres