Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bolund

 Besvar Besvar
Forfatter
christian dyhrberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
dyhrborg Avatar

Tilmeldt:: 12 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dyhrborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bolund
    Sendt: 04 Maj 2011 kl. 15:06
hej herinde jeg regner med jeg skal en tur til bolund lidt senere så jeg ville lige høre om hornfiskene er kommet der til? Big smile

 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ghidora Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ghidora Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2012 kl. 13:52
Der er ihvertfald fanget nogle længere oppe i fjorden for flere dage siden.. så det vil jeg da tror de er... om der er "mange" ved jeg dog ikke.
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2012 kl. 14:12
Ork ja, de myldrer rundt derude, så kom du bare derud.
 
 
Både Bolund og Salvadparken er indvaderet af næbdyrene :)
 
 
 
 
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2012 kl. 16:08
Jeg var derude i foregårs og der var de ankommet. Men der er meget skidt i vandet pga. blæsevejret. Oppe ved Frederikssund er der væsentligt bedre vilkår og umiddelbart også flere fisk af hvad jeg kunne bedømme.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres