Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Horn på vestfyn?

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Horn på vestfyn?
    Sendt: 03 Maj 2011 kl. 17:16
Hejsa
 
Nogen der er begyndt at fange dem lokalt? Vestfyn.
 
Jeg har ikk været ude i en lille uge men ville lige høre om andre havde haft kontakt?
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2011 kl. 18:03
Hej Michael!
Jeg var ude igår hele eftermiddagen uden nogle hugCry
Vi dørgede hele vejen fra Brydegård til Sønderby klint og hele vejen ned forbi bobakkerne uden det mindste.
Så jeg tror ikke de er kommet endnu
K&B
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2011 kl. 23:30
nej ok, Torben :o)
Er der ellers gang i fiskeriet for dig? Længe siden jeg er stødt på dig :)
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2011 kl. 23:42
Ja ,men det er mest fra båd i øjeblikket.
men jeg satser da på at komme en tur på kysten inden længe !
Hvad med dig, får du fisket noget ?
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2011 kl. 09:06
Så 2-3 stykker blive taget på Middelfart havn i går,
 
enkelte fisk,ingen stimer.
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2011 kl. 12:56
Hej!
Ja jeg havde også hørt der var fanget nogle ved Nyborg, så jeg troede også de var kommet hertil ( Assens )
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2011 kl. 16:36
Ja lidt ture bliver det da til... men det er nu ikke så meget jeg fanger synes jeg... men nu skal min kæreste jo nedkomme her sidst på måneden så jeg ville gerne lige nå en enkelt tur eller to med horn... inden jeg skal være køreklar lige pludselig
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2011 kl. 17:17
ja men så får du jo også nok at se til Thumbs Up
så må du jo bare prøve nogle af de gode steder, så skal du jo nok rende ind i dem før eller siden.
Held og lykke med den lille ny og K&B
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 00:11
jeg har fået en melding om at de er inde i helnæsbugten... idag set i overfladen.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 04:13
Løb ind i en flok på Thurø rev i forgårs, men de ville ikke hugge kun følge med ind.
Til top
kim melchiorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kim th Avatar

Tilmeldt:: 29 Apr 2011
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim th Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2011 kl. 19:25
Har også hørt om flere fangster her på den østlige side af øen, så det ville da være mærkeligt hvis de ikke også er at finde hos jer, vestpå. Har dog tidligere oplevet at der kan gå lidt tid fra de ankommer til de begynder at jage og dermed hugge  på vores agn.
Mvh Kim T
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum