Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Line til 2 hånds

 Besvar Besvar
Forfatter
steffen svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
steffen svendsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steffen svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Line til 2 hånds
    Sendt: 29 Apr 2011 kl. 13:29
Hej
 
Jeg har en TFO 2 hånds stang 12'6" klasse 8 som jeg skal have købt noget line til.
Jeg fisker mest i Karup, skjern og tryggevælde å og overvejer at købe Rio's line kit VersiTip så det er let at skifte dybde.
 
Er det et dumt valg burde jeg bare købe en ganske almindelig WF line?
 
Mvh. Steffen
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2011 kl. 14:00
Hej Steffen
Jeg bruger Guidelines DDC Connect, som er et system noget lignende det du nævner og det fungerer rigtig godt. På DDC skal man selv afkorte hovedlinen til ønsket vægt og længde, derfor valgte jeg at købe en klasse over mine stænger, hvilket så betyder at mine skydehoveder får en samlet længde på godt 10 m, det passer godt til mig. Jeg har meget glæde af at kunne skifte densitet, når det passe mig.
Mvh Al
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2011 kl. 14:00
Et kit system vil give dit fiskeri mere alsidighed, så det vil være mit forslag.Wink

Redigeret af kim jakobsen - 29 Apr 2011 kl. 14:01
Til top
steffen svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
steffen svendsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steffen svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2011 kl. 18:12
Jamen så er det jo allerede på plads jeg køber mig et line kit, tak for de hurtige svar.
 
Mvh.
Steffen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2011 kl. 18:29
hvordan er de line kit og kaste med.. får de ikke en form for hængsel virkning??

men er da selvfølgelig smart og kunne skifte spidsen frem for hele skydehovedet..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2011 kl. 20:35
DDC kaster helt formidabelt, og jeg kan ikke mærke eller få øje på nogen hængseleffekt. Jeg har hørt, men ikke undersøgt det, at Zpey´s linekit skulle være kortere, jeg bruger selv Zpey-stænger, så det kunne jo være at man skulle overveje et lineskift. 
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2011 kl. 23:56
Hey Steffen!!
 
Har 2 x Rio Versitip Kit liggende 26 + 30g.
 
Hvis du kan bruge et af dem, må du gerne kontakte mig!!
 
Ole
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum