Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skjern Å...

 Besvar Besvar
Forfatter
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skjern Å...
    Sendt: 25 Apr 2011 kl. 17:49
Jeg vover pelsen og vil høre, om der er en venlig og kyndig sjæl, der kan hjælpe mig med at navngive nogle af Skjern Å's kendte partier/ standpladser på Borris stykket... Jeg er begyndt at fiske en del på Borris stykket og er blevet meget glad for det (alt for glad ifølge samleversken, hehe)...
 
Jeg ved godt, at det kan være svært at navngive og beskrive det eksakte sted, men alle bud vil blive værdsat og respekteret... Bøger og artikler, hvori stederne bliver nævnt, har også interesse!!!
 
Håber, at der er nogen, som kan hjælpe mig
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 19:46
Hej Joachim,
 
du kan se nogle af de gamle stednavne i Michael Beck-Hansens mesterværk Størrelse er ikke alt. Du kan også få flere pladser og navne af mig, men det er vist nemmest at forklare over et kort eller ved åen.
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 19:55
Ok tak... Jeg er stødt på det ovennævnte værk før, så nu må jeg ud og have fingrene i Størrelse er ikke alt...
Tak for hjælpen
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2011 kl. 20:01
Det var så lidt. Bogen er desværre udsolgt fra forlaget, men handles af og til brugt blandt andet her på siden. Og så kan den selvfølgelig lånes på biblioteket.
Rigtig god fornøjelse!
 
Torben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum