Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kystpladser fåborg ??

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kystpladser fåborg ??
    Sendt: 20 Apr 2011 kl. 09:50
hejsa jeg skal til fåborg i sommerhus her i påsken  , og har planlagt at fiskegrejet
skal med ,

nogen der kan nævne nogle gode kystpladser  på denne årstid 

jeg fisker flue og spin  og har self vaders

på forhånd tak
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Niklas Albrechtsen Avatar

Tilmeldt:: 27 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2011 kl. 09:59
Der er rigtigt mange pladser omkring Faaborg...
 
Steder der kan være rigtige gode er Dyngkrogen, Sønderhjørne,Sinebjerg, knolden samt Svelmø ...
 
Alle disse pladser er rigtige gode i foråret.Wink
 
God Påske
 
 
Hilsen
Niklas Albrechtsen
Go-Fishing
http://go-fishing.dk/
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2011 kl. 23:06
ok takker niklas  dem må jeg prøve . Thumbs Up

lige for at snakke om noget andet så takker mig og min makker for et kanon kystflue-kursus vi var  med på sidste år  med dig i spidsen !!!                                     


mvh stor og lille    Thumbs Up        eller kenneth og dennis fra horsens

knæk og bræk derude  og ja god påske
 
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2011 kl. 00:05
Du løber også lige ind i fiskekonkurrencen dernede fra Hardy(mener jeg - og nej ikke stangproducenten)
Så der er garanteret masser af folk på kysten(måske for mange). Sønderhjørne plejer Jan jo at sidde ved hehe. Ham kan du garanteret få nogle gode fifs og andre gode steder af. Ellers kan du række mere herop på vestfyn .... damsbo, helnæs, thorø, wedellsborg, gamborg fjord - der er masser af fiskevand. Jeg skal da helt sikkert også ud og dyppe fluen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum