Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laksesladder og Fluer

 Besvar Besvar
Forfatter
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Laksesladder og Fluer
    Sendt: 18 Apr 2011 kl. 23:07
Jeg er så heldig, at jeg har en kammerat, der har ferie, imens jeg selv skal arbejde... Og i dag havde han så haft kontakt i Skjern Å... På en meget lille flue! Så jeg måtte efter endt arbejde hjem til fluestikket og binde nogle små fluer til påsken, hvor vi sammen tager til Skjern Å et par dage!
 
 
 
En lille sag på 2cm med lidt spey til at forvirre laksen... Håber den virker!!??
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Helge Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
buller

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Tarm
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér buller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2011 kl. 00:02
SmileTongueWinkHug
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2011 kl. 00:31
  de er godt  nok  små!!!!   men  med  disc.  på! gør de selvfølgeligt  lidt mere væsen af sig.     bliver de  "ført"  på en  dybt gående flueline"spids"   ?  mvh. steen.
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2011 kl. 06:47

Go' morgen Steen...

 
Min tohånds er lige nu udstyret med en flyde/ intermediate line (o/1), som så får diverse polyleaders for enden, har kørt med en superfast sinking, de sidste par gange jeg var i Skjern Å.
I lørdags faldt jeg i snak med en af de gamle og garvede fiskere deroppe, han fortalte en lignende historie med små fluer, men også at hans kammerat havde haft en laks på, som havde taget fluen helt oppe i overfladen. Han gik med ren intermediate... Så måske det er løsningen!!??
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum