Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sagw 2540, højre til venstre?

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders A. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders A

Tilmeldt:: 06 Jan 2004
Geografisk: Nordoestsjaelland, Reersø
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sagw 2540, højre til venstre?
    Sendt: 18 Apr 2011 kl. 21:10
Hej,
 
Er der nogen der ved hvordan man skifter fra højre til venstre på dette hjul? Vel samme princip på 2560 og 2580.
 
Mvh
Anders
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 22:10
Hej Anders
 
Vend envejs lejet om Smile
 
Det sidder under tandkransen der sidder fast med en O-ring, så den er lige til at trække ud.
 
Mvh
Lasse
Til top
Anders A. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders A

Tilmeldt:: 06 Jan 2004
Geografisk: Nordoestsjaelland, Reersø
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 22:18
Hej Lasse,
 
Tak for svaret.
 
Tandkransen: Sidder den i bremsen eller ved centerpinden? Det er logisk for mig at bremsen vendes. Men hvis tandkransen er ved bremsen og det er den der skal trækkes ud -  så syntes jeg den sidder rimelig stramt. Skal jeg bare tage ordentligt fat i den?
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 22:57
Hej Anders
 
Det er tandkransen der sidder udenpå bremsen, og ja den er stram, den kan lirkes forsigtigt af med en skruetrækker hvis ikke du kan få fat om den.
 
Mvh
Lasse
Til top
Anders A. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders A

Tilmeldt:: 06 Jan 2004
Geografisk: Nordoestsjaelland, Reersø
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 23:06
Lasse,
 
Tak for instruks - jeg prøver og så er det afsted til kysten i morgen.
 
God aften!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down