Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sild i Limfjorden

 Besvar Besvar
Forfatter
simon leth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
epoxyfisken Avatar

Tilmeldt:: 03 Jan 2006
Geografisk: vest
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér epoxyfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sild i Limfjorden
    Sendt: 18 Apr 2011 kl. 18:56
Hej.
 
Er der nogen der ved ved om der er sild at fange ved aggersund eller oddesund for tiden? Skal hjem til Mors her i ferien, og hvis ørrederne svigter fuldstændig, er det jo godt at have et alternativ :D
 
Simon
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 22:32
Hej
Jeg har ike været ved oddesund de sidste 3 uger - men med det her vejr vil jeg sats 90%  på at der er sild  ved oddesund. den plejer aldrig at slå fejl..  og hornfiskene må være lige i kølvandet på sildene,
Jeg har fanget hornfisk ved oddesund på denne tid før- så knæk og bræk
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 23:13
De er i bunden af limfjorden så ville være underligt hvis de ikke var ved aggersund
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2011 kl. 06:13
de er i Århus..... men hvor meget det hjælper...... det ved jeg ikke???
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2011 kl. 11:09
Har hørt at der bli'r fanget mange sild ved både Aggersund og Oddesund. Og så har jeg også hørt om gode fangster ved Virksund.
Til top
Jesper Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jehan29

Tilmeldt:: 31 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jehan29 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2011 kl. 20:07
Jonas hvem har du dog hørt det fra??? Nu har jeg i løbet af de sidste 14 dage, været ved Aggersund 8 gange senest idag! Jeg har endnu ikke oplevet at der er fanget silde deroppe i år! Dog blev der idag landet en hornfisk!!
Mvh
Jesper Hansen
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2011 kl. 21:18
Måske dumt spørgsmål,kan der fanges sild fra FurShocked
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum