Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisketur til Sverige

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mQller90 Avatar

Tilmeldt:: 15 Apr 2011
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mQller90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisketur til Sverige
    Sendt: 15 Apr 2011 kl. 08:16
Hej 123nu,

Jeg har sammen med et par gutter valgt, at tage på en fiske tur til Sverige. Det er første gang vi skal afsted, og er alle forholdsvise nye i fiske faget, dog med en del put & take fiskeri. vi fisker ikke efter noget specielt. Men vi leder efter en mere hyggeligt sted, der måske er omringet af skov, vi har tænkt os at slå telt op, og leve lidt primitivt. Vi sejler fra Frederikshavn til Göteborg, og vi leder derfor efter et sted indenfor højest 2,5 times kørsel fra Göteborg.

Håber der er nogle der er villige til at hjælpe os, på forhånd tak

- MM

ps. dette er mit første indlæg på siden, så hvis der er indlæg lignende så bær over med mig, er ny herinde Thumbs Up
Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 17:54
Hej Martin, her kan finde en masse info om fiskeriet omkring Goteborg Wink
 
 
Vh. Peter
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 19:02
Kun 30 km fra Göteborg ligger noget af det lækreste ørredvand, man kan tænke sig.

Hér er et link til info:

http://fiske-feber.dk/artikler/lystfiskeri-med-fiske-feber-s-sveriges-smukkeste-dvand.html

Bo
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres