Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fladbukke

 Besvar Besvar
Forfatter
BRIAN LARSEN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mr.p

Tilmeldt:: 09 Apr 2011
Geografisk: SUNDBY
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mr.p Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fladbukke
    Sendt: 10 Apr 2011 kl. 11:53
hej igen gutter..da jeg er mest til spin fiskeri,er jeg faldet over fladbukken....men pt er jeg ved at løbe tør for dem>< ----skandale^^..har svært ved at finde de originale fladbukke......laves de mere? og hvor købes de? er mest til 15g bukke...men alt har interesse.
håber på at få lidt info om hvor jeg køber disse gude-bukke..altså de org.!!
knæk og bræk derudeWink
Til top
Søren Søes Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren_Søes Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren_Søes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2011 kl. 12:15
Hejsa,

Farverne er vist nok ikke de samme som før. Men det kan du jo så selv lave om på hvis du vil det.

mvh
Søren
Til top
BRIAN LARSEN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mr.p

Tilmeldt:: 09 Apr 2011
Geografisk: SUNDBY
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mr.p Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2011 kl. 12:21
smukt..tak for info søren ^^
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2011 kl. 14:13
lystfiskern i holbæk har dem og snurrebasserThumbs Up
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2011 kl. 17:33
Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2011 kl. 20:20
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2011 kl. 20:27
Og ellers er der lige sat en ordentlig bunke til salg på brugtmarkedet her på siden.
 
/Martin
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres