Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vind sydsverige

 Besvar Besvar
Forfatter
carsten meldgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
carsten meldgaard

Tilmeldt:: 25 Jan 2009
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten meldgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vind sydsverige
    Sendt: 07 Apr 2011 kl. 14:40
Hvilken vind er bedst når man vil fiske på strækket mellen Ystad og Vik. Er blevet fortalt at i østen vind er der ikke noget at komme efter og at syd vesten vind skulle være klart bedst. Tager der over en tur om 14 dage.
Til top
Michael R. Mulbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael R. Mulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 158
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael R. Mulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2011 kl. 17:03
Hej Carsten
 
der er kun en slags vind der kan forhindre dit fiskeri på denne strækning og det +10 m/s fra SØ ellers vil du kunne finde et sted på disse strækninger hvor du kan fisker.
Ystad kysten vender mod syd mens sandhammeren til simrishamn vender SØ og Vik er nærmest NØ eller SØ afhængigt af hvor på Vik du er
Har fanget rigtig mange fisk i østenvind, så det er vist en der ikke ved bedre der har fortalt dig det.
mvh
Michael
Bananfluerne
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2011 kl. 21:26
Syyy, Michael, lad dem bare blive hjemme når der er pålandsvind, så kan vi andre fiske i fred...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Martin Nørgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MartinNørgaard

Tilmeldt:: 19 Nov 2008
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MartinNørgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2011 kl. 22:15

Jeg har som alle nogle ideer om, hvad der er bedst og har fisket på svenske kysten mange gange, og gang i vandet er nok ikke en ulempe.

Hvis du tager afsted må du leve med den vind der er.
 
Det der er bedst er............ Jeg aner det ikke. Trods det jeg tænker fiskeri og hvordan det hele hænger sammen hele døgnet, må jeg indrømme at den bedste måde at fange havørreder på er, at ha' sin agn i vandet.
 
Vi har fanget fisk i det mest møgbeskidte vand, det klareste vand, vindstille og blæsende forhold. Og har haft nulture under samme betingelser.
 
Havørredfiskeri kan gud ske lov ikke sættes på formel. Giv det en chance og se hvad der sker.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres