Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt topøje

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TOBY Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TOBY Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt topøje
    Sendt: 31 Mar 2011 kl. 23:38
2-3 gange om året ryger et topøje på en af mine fiskestænger.

Hvor finder jeg et godt sortiment til en god pris, så jeg altid har nogle på lager, når ulykken sker?

vh/Torben
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 23:43
Ækvator sport i Odense plajer at have en masse på lager
Til top
richard kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rich Avatar

Tilmeldt:: 29 Jan 2006
Geografisk: lolland-falster.
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 23:48
du kunne evt prøve i hvidovresport. der har de en del reserve dele,Smile bla top øjer
Til top
Lars Thorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
The Viking

Tilmeldt:: 13 Feb 2010
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér The Viking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 23:50
http://www.guidesnblanks.com/
Til top
shervin firouzian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
geddegud Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér geddegud Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2011 kl. 00:04
det er noget man kan købe i næsten alle grejbutikker. de koster 20-25 kr stk. og det er nemt at skrifte. grejbiksen i silkeborg har dem
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2011 kl. 08:04
www.mudhole.com
samt flere danske forhandlere.
Hvis det kun er en håndfuld du skal have så kontakt din lokale grejhandler og hør ham om du kan købe dem hos ham, men er det et helt sortiment, så kan det betale sig at kikke i udlandet. Men kun hvis du køber stort ind!
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2011 kl. 12:24
se vort store udvalg af top øjne i alle kvaliteter
 
Mvh Jørn www.lionfish.dk
 
 
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2011 kl. 13:50
Citat: TOBY

2-3 gange om året ryger et topøje på en af mine fiskestænger.

Hvor finder jeg et godt sortiment til en god pris, så jeg altid har nogle på lager, når ulykken sker?

vh/Torben


Lige et sidespørgsmål, men hvordan lykkedes det dig at slide 2-3 topøjer op om året? Jeg tror jeg i mit samlede fiskeliv har ødelagt et topøje på en billig spinnestang, det er vist det?
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2011 kl. 15:22
@Swebbe

Jeg kvasker også et topøje eller to om året - Primært når det lidt billigere grej lånes ud til børn og begyndere, der gentagne gange kører svivel og spinner helt op i topøjet, men også når jeg håndterer stængerne "løst" i bilen sammen med for meget lort, da får topøjet tit et tryk, så særligt keramikindlæg ryger.

Jeg købte to sæt "fuji rod repair kit" sidst jeg var udenlansk, så har jeg til et par år.
Til top
Torben Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TOBY Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TOBY Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2011 kl. 16:38
Ved det ikke. Men jeg fisker temmelig meget - udelukkende saltvand, Øresund. Stængerne transporteres blot fra skur til båd. Men af og til bliver det lidt hektisk - heldigvis Smile
Til top
Torben Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TOBY Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TOBY Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2011 kl. 16:39
Takker for svarene. Rhodes i Nordsjælland klistrer dem på uden beregning, så det bliver akut-løsningen. Og så må jeg lede efter et passende repair-kit, der dækker såvel ul-stængerne som de lidt tungere kæppe.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres