Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt Begyndersæt købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders A. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders A

Tilmeldt:: 06 Jan 2004
Geografisk: Nordoestsjaelland, Reersø
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Brugt Begyndersæt købes
    Sendt: 31 Mar 2011 kl. 11:54

Sidste weekend havde jeg en ven med i fjorden, hvor han skulle introduceres ordentligt til fluefiskeriet med kasteinstruks osv.

Det gik fremragende (han har talent), maks hygge - og han fangede endda en lille fisk omkring målet!
 
Jeg søger en fornuftig stang til kysten, som han kan starte op med:
#6 eller #7 (sigter efter et setup med 16 gram skydehoved)
3 eller 4 delt
Middel/progressiv aktion
Evt hjul
Evt tilhørende wf/skydehoved setup
 
Mvh
Anders
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 11:59
Måske skulle du indsætte din annonce her, eller se her
 
/J
Til top
Morten Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mosola2

Tilmeldt:: 06 Maj 2005
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mosola2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 13:17
Hej Anders
Jeg har en stang + line, der måske kan bruges.
 
Kontakt mig på 27 77 13 50 (Vejle).
 
VH
Morten
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 13:58
Hej anders ! Jeg kan sælge dig et fremragende begyndersæt, bestående af en Fenwick Silverwing HMG klasse 7, med et Okuma Airframe og en Scierra WF 7 line, til en 500 mand :) Så finder du det vidst ikke billigere ;)


Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 13:59
Stangen er forresten helt ny :) og hjulet lettere brugt !
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2011 kl. 14:43
Har du fundet noget udstyr til din makker. Ellers har jeg en Ron Thompson TravelforceII med et Ocuma airframe hjul og en tilpasset line. Jeg kender ikke så meget til linerne endnu inden for fluefiskeri, men jeg fik min lokale grejpusher til at finde en super line til mig. Stangen gav gav jeg 500 for i december (brugt 6 gange ) hjulet (300 kr) ligledes og samme med linen (500).
 
Det er en klasse 6/7 stang 9 fod. mHar taget 2 havørreder på den, den ene på 3,9 kilo. Så den virker:-)
Er selv ny, men shar fået blod på tanden og vil derfor ud og invester nu:-)
 
Men slå på tråden. 29841902
 
Mvh  Caspar Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum