Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Horsensfjord

 Besvar Besvar
Forfatter
shervin firouzian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
geddegud Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér geddegud Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Horsensfjord
    Sendt: 30 Mar 2011 kl. 21:17
Hej allesammen
 
jeg vil rigtig gerne ud og fiske i horsensfjord på lørdag.
Er er nogen der kan give mig en opdate på om man kan fiske i den, eller det hele
er besat af alger ?
 
på forhånd tusind tak Smile
 
Til top
kim helleskov Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
piralli

Tilmeldt:: 01 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér piralli Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 21:45
der er ingen alger kig på dmi algekort.http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/algekort.htm
god tur.
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 22:07
Jeg har været ved Sejet Nørremark de sidste par dage. 0 fisk men klart vand. Der har ikke været mange meldinger om fangster men mon ikke snart det kommer.
Der ligger dog et brunt lag på bunden og der er ikke noget liv at se udover nogle enkelte børsteorm.
Snakkede med en som havde været ved Husodde/Stensballe idag og han sagde at der var mange døde krabber på bunden.
 
Dennis
Til top
shervin firouzian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
geddegud Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér geddegud Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 22:42
tak for hjælpen. jeg bliver nød til at prøve det på lørdag. jeg har desværre en lang køretur der til, så det er meget rart at få vide om det er køreturen værd.
Jeg plejer altid at fiske ved Borre Tange der har jeg haft gode oplevelser fra.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres