Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

flyfestival 2011

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: flyfestival 2011
    Sendt: 27 Mar 2011 kl. 20:36
Det var første gang jeg var med på festivalen og jeg synes det var så fedt! Kunne godt lide ham tyskeren der startede ud med at kaste og så Erik Kyrping. Ham den nervøse gjorde det nu også ganske udmærket af at være så nervøsSmile
Det var fedt at se det store udvalg af forretninger der havde stande.
Mødtes med en ven og vi gik rundt og fik prøvet nogle stænger. Skal helt sikkert have mig en Scierra HM+ 9,6' #8. 7'eren var slet ikke til at have med at gøre og der var ingen føling i den og nogenlunde den samme konklusion havde min ven.
Fik for første gang prøvet en switch stang og det er bare ikke migSmile
Fik også en god snak med Mads og kokken fra Scierra standen. Havde gerne smagt på maden, men mit budget var meget indskrænketSmile
Fik mødt nye mennesker og det var alt i alt en rigtig fed flyfestival. Var der desværre kun lørdag, men det jeg fik ud af det var top dollar.Thumbs Up



Hilsen Kim.
Til top
Brian Ravnholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Shaker

Tilmeldt:: 19 Sep 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shaker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2011 kl. 21:51
Flyfestival 2011 var også første gang for mig. Jeg blev overrasket over hvor mange en sådan "messe" var i stand til at lokke af huse. Der var jo stuvende fuld.
Var på Go fishings stand men det var ikke muligt at komme ind, der var simpelt hen overfyldt.
For første gang så jeg kasternes opvisninger elle nærmere tips og triks til os dødelige, Har blit suget til mig med viden.
Ville egentlig gerne have prøvet en stang af lettere klasse (#3-4) men måtte opgive.
Næste gang sætter jeg hele dagen af til flyfestival.
Tillykke til arrangørene, og tak for en dejlig dag.
Til top
Jan M. Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout

Tilmeldt:: 19 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2011 kl. 22:15

Også jeg havde en lækker inspirerende søndag i Kolding, det være sig vedr. kast/fluebinding og udvalget på grej og de fornuftige tilbud ligeså. Blot undreded det mig at Korsholm ikke var med i år, de har trods alt butik i laksens baghave..

Men et GODT ARRANGEMENT af FFFD
keep up the good work og vi ses i 2013 igen.
 
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 16:41
Det var ikke mange der har været med på flyfestivalSmile
Hilsen Kim.
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 16:54
Jeg var der, både lørdag og søndag :-)
Selvfølgeblev der prøvet, kigget, mærket og.............købt noget som jeg hverken mangler eller burde ha', men som jeg alligevel fandt et behov for.
Den for mig hyggeligste stand var den svenske HiLevel som havde et godt udsnit af sager til stangbygning. Og der blev da også prøvet lidt af hvert, bl.a en 11 fods splitcane tohånds, som stadig giver søvnløse nætter.
Og en sjov stang som nu står i klinge-udgave i stuen bliver mit næste sjove projekt til en kyststang, en 9,9' klasse 3 som jeg fik prøvet inden købet (de havde en færdig stang med) Uha, den bliver sjov.
 
Det var en god messe, især søndag hvor der var lidt tyndere befolket, og dermed også nemmere at komme ind i de forskellige båse (som naturligvis var godt barberet for tilbudshungrende lørdags-gæster)
 
Jeg manglede info om certificering af kastere på denne messe, har jeg overset dette?
 
På gensyn om to år, og tak til FFFD for et godt stykke arbejde.
Ps. giv pigerne i øl-boden ved kastebanen indendøre en ordentlig afdækning, de frøs som våde hunde om søndagen.
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 18:13
en kanon fed messe/festival jeg var der kun lørdag . men
 3-gang jeg var med . og jeg fik også prøvet en masse stænger bla sameo ventus scierra   , zpey, osv osv osv , og den hm+ stang var en kanon god stang til prisen ingen tvivl der

og så var jeg også  lige forbi g-loomis tatoo-standen , og fik lavet mig en tatoo , 



 
Til top
Anders Bai Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Skovsnegl Avatar

Tilmeldt:: 26 Jul 2002
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skovsnegl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 19:00

Var også forbi søndag. Blev positivt overrasket, idet det er flere år siden jeg var der sidst. Det er sørme et rart sted at opholde sig - og gerne i længere tid Wink

Fik set en masse kastedemonstration, og fik også oplevet Frödin binde en lækker rørflue. Så Thumbs Up til arrangørerne herfra.
 
Gad vide hvor mange, som fik sådan en G. Loomis tus...? Geek
 
Vh Anders
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 19:09
loomis tatovering??  det kræver vidst billeder!!!
Til top
Svend Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svend-Valby Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend-Valby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 14:17
Gary Loomis-standen havde en tatovør med, som uden beregning plantede logoet med skeletfisken på arme, ben, bryst og i nakken på en hel masse glade fans & fluetosser Big smile

Køen havde nok ikke have været så lang, hvis tilbudet havde været en gratis Ron Thompson-tatoveringWink


Redigeret af Svend-Valby - 29 Mar 2011 kl. 14:20
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 14:29
Citat: tjellesen

loomis tatovering??  det kræver vidst billeder!!!
Her er en
 
 
og et par stykker mere
 
 
 
Godnok ikke fra messen men.....
/J
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 14:37
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 14:42
hahaha...  ja ok, hvorfor ikke...
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:02
Ja, man skal god nok tro på produktet for at få sådan en tuschtegning.
Det kunne jo være at Ron Thompson(Dead) blev førende fluegrejmærke om få årQuestion
og så er det jo svært at ændre en sådan tuschtegning fisk  til Don Thonpson logo... hvis altså Don Rompson har et logo..... eller hvad det der Ron et eller andet blomsterpindsprodukt så end hedder. Til dem der fik en ny tuschtegning tillykke med den...
/J


Redigeret af Jørgen S - 29 Mar 2011 kl. 15:08
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:09

Sygt, ulækkert og vildt grimt - men utrolig dygtig markedsføring, at man kan få ædrue mennesker til at lægge krop til !

Dead


Redigeret af tackler - 29 Mar 2011 kl. 15:09
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:13
Klap nu lige hesten gammelnok...
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:21
Jeg syntes faktsik den tuschtegninger som håndværk er flot lavet 
Men selv at få en........ LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
 
/J
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:21
Samme flotte logo (Fear no Fish) stod en smed udenfor og svejsede op i tyndplade Wink
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:37
Ja sikke en reklameværdi det havde og fortsat har også her på forum det er svært at betaleSmileTongueWink
Børge
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:38
her er et billede af tatooèn  

jeg ved at der var 15stk der fik en om lørdagen  , Big smile



Redigeret af fiskeren321 - 29 Mar 2011 kl. 15:41
Til top
Klaus Lundfold Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Streamdancer

Tilmeldt:: 03 Apr 2008
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Streamdancer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:39
Flot stykke arbejde Thumbs Up
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 15:44
Citat: Jabber

Klap nu lige hesten gammelnok...
 
Nej nej det er vist ikke en hest - men vel nærmest et fiskelig af en slags, men ellers har du nok ret - det HAR noget med alder at gøre - der skal en vis portion 'drengerøv' til at gå med det afpillede fiskelig til evig tid !  
Confused
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 16:16
Citat: tackler

Citat: Jabber

Klap nu lige hesten gammelnok...
 
Nej nej det er vist ikke en hest - men vel nærmest et fiskelig af en slags, men ellers har du nok ret - det HAR noget med alder at gøre - der skal en vis portion 'drengerøv' til at gå med det afpillede fiskelig til evig tid !  
Confused
 
Heinz.
 
Du kan da få et billede tatoveret af Izaak Walton på ryggen - et blå Camo hjul og en eksplosionstegning af et ældre Record hjul på overarmeneLOL
 
Lidt inspiration til den kære Izaak - http://en.wikipedia.org/wiki/Izaak_Walton
 
Så passer det måske bedreSmile
 
Til top
ole hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
O K H Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: all around
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér O K H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 16:19
Smag og behag har ikke noget med alder at gøre Wink
Til top
Søren Kvist Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kvist Avatar

Tilmeldt:: 06 Dec 2004
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kvist Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 17:24

Så vil da også lige vise min Tongue Jeg fik den første lørdag, trods hardy stangen er favoritten, så syntes jeg det logo Loomis har, er fedt uanset om man er til Ron T eller ej.Smile Men ja, fantastisk festival! 
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 20:33
Nogen der ved hvilken skydeline der var på den HM+ #6 stang, som man kunne prøve på kastebanen. Synes den var helt ok og stangen med, prisen taget i betragtning.
 
Dennis
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 22:19
Citat: zinkoid

Nogen der ved hvilken skydeline der var på den HM+ #6 stang, som man kunne prøve på kastebanen. Synes den var helt ok og stangen med, prisen taget i betragtning.
 
Dennis

Jeg er rimelig sikker på at Scierra kun bruger Scierra grej på deres Scierra stænger når de laver sådan noget, så jeg tror det har været en af deres Tactical fly line Running line der har siddet på hvis det var sat op med skydehoved. Men jeg prøvede ikke 6'eren, så jeg så ikke hvordan det så ud.
Hilsen Kim.
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 22:31
Nogen der ved, hvorfor Thomas & Thomas ikke var der? Cry

Redigeret af stefanskovbo - 31 Mar 2011 kl. 08:46
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 22:41
Citat: Kim Krikau Jensen

Citat: zinkoid

Nogen der ved hvilken skydeline der var på den HM+ #6 stang, som man kunne prøve på kastebanen. Synes den var helt ok og stangen med, prisen taget i betragtning.
 
Dennis

Jeg er rimelig sikker på at Scierra kun bruger Scierra grej på deres Scierra stænger når de laver sådan noget, så jeg tror det har været en af deres Tactical fly line Running line der har siddet på hvis det var sat op med skydehoved. Men jeg prøvede ikke 6'eren, så jeg så ikke hvordan det så ud.
Det var også det jeg tænkte men den eneste tactical jeg kan finde er gul og denne her var lys blå, som jeg husker det. Der findes godt nok en i 0.023 kevlar som det muligvis kunne være, men kan ikke finde nogen der har den.
 
Dennis
Til top
Lars Thorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
The Viking

Tilmeldt:: 13 Feb 2010
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér The Viking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2011 kl. 23:58
Hej Dennis
Det var den med kevlar på 6# HM+. Den kommer til at koste vejl. 299 kr


Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 22:12
Citat: The Viking

Hej Dennis
Det var den med kevlar på 6# HM+. Den kommer til at koste vejl. 299 kr


Ok super. Har også fået at vide at de er blevet bestilt hjem hos Effektlageret, så det er bare et spørgsmål om tid før den kan prøves.
 
Dennis
Til top
per birgertoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lerby

Tilmeldt:: 02 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lerby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 22:52
man skal fandme være glad for Loomis hvis man får knaldet logoet ind i huden til evig tid. Man kan omvendt sige, at det er godt at det ikke er badminton de bruger tiden på...det giver ikke meget respekt at smide trøjen på stranden og man så kan læse "Yonex" eller "Winner" på skulderen..
 
 
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 07:37
per- gir det da respekt på stranden med et lystfisker logo??  i doubt it...  hehe
 
men, det er nok de færreste der så kender logoet..LOL
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 14:23
Hej Klaus
 
Hvad blev det flotte kunstværk solgt for.
 
hilsen Ole
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2011 kl. 20:54
Hej
 
Hvis man ikke var med til messen, kan man snuse lidt til stemningen her:
 
 
 
 
 
 
 


Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2011 kl. 21:18
Nogen der ved hvad det skydehoved hedde,r der sad på den scierra HM+ #6?
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2011 kl. 23:18
Hej Ole T.
 
Jeg mener at det var 3500 kr., som blev doneret til FFFD.
 


Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2011 kl. 23:38
  hej  henrik.. super at du lagde. links  ind!  mvh steen.
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2011 kl. 23:45

Synes G. Loomis har det fedeste loge!! ville gerne have haft en tus selv, med på det tidspunkt var der 5 timers vente tid.. :) så det blev ikke til noget.  Da jeg var ved standen var der een som måtte siges at være hard core G. Loomis fan.. han fik også en tus på armen. Han havde en t-shirt på, på brystet havde han det "berømte" loge og på ryggen stod der..

"Vi G.Loomis ejer har altid overskud til at give et trøstende kram til en Sage ejer"
Det var sku humor!! TongueWink
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2011 kl. 23:56
Jep og det var mig.
 Om det er humor eller mopning på højt planWink
Mest pga ham jeg fulgtes med er rigtig glad for Jep sageLOL
Frank


Redigeret af frj - 02 Apr 2011 kl. 23:58
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2011 kl. 01:14
Citat: danny rasmussen

Nogen der ved hvad det skydehoved hedde,r der sad på den scierra HM+ #6?

Vil gå ud fra at det var et Scierra Tactical flyline SH #6
Du kan se om det skulle være nogle af disse http://www.scierra.com/ecatalogue/2011/flash.html#/21/
Hilsen Kim.
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2011 kl. 09:19
Hej Danny

Det var en Scierra Tactical Flyline der sad på HM+stangen sammen med den nye Tactical Kevlar Runninline. Linen var en klasse 6 flydende på 14 g.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
www.fluefiskeskolen.dk
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2011 kl. 17:31
Jeg syns nu logoet er fedt nok i sort... Det er jo kun lystfiskere der ved det er GLoomis....
Jeg var af den opfattelse at den kun var i en størrelse og MED teksten fear no fish - hvilket var for stort til mig. Synes nu den lille fisk ville være fed nok at ha, selvom jeg ikk bruger GLoomis...
 
Var for anden gang på messen, og syns det er hyggeligt at gå og ose derovre...
Fik kastet lidt med den nye hardy, TFO og lidt andet... TFO TiCR er sgu lækker og til en overkommelig pris... måske skulle man få sig en #5 eller 6...
Derudover fik jeg købt mig et par Guideline åndbare+støvler... dem glæder jeg mig til at få i vandet...
 
Vi ses vel nok derovre igen i 2013...
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2011 kl. 19:07
Citat: Ronny Lagoni Thomsen

Hej Danny

Det var en Scierra Tactical Flyline der sad på HM+stangen sammen med den nye Tactical Kevlar Runninline. Linen var en klasse 6 flydende på 14 g.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
www.fluefiskeskolen.dk


Mange tak for hjlæpen Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres