Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsø

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Israelsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
IS

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Samsø
    Sendt: 22 Mar 2011 kl. 13:29
Hej,
 
Jeg er nybegynder indenfor fluefiskeri på kysten.
 
I den første uge af april skal jeg tilbringe en uge i sommerhus omkring Mårup på Samsø, hvor jeg håber at kunne fiske en del. Baseret på diverse artikler er det mit indtryk, at april generelt er en god måned for havørredfiskeri på Samsø.
 
Samtidig har jeg dog også læst, at vandtemperaturen er meget afgørende, da ørrederne ikke trives i det kolde saltholdige vand. Betyder den meget kolde vinter, at startskuddet for det gode fiskeri forventes at starte senere i år end normalt?
 
Hvilken type fiskesteder bør jeg generelt opsøge på denne tid af året i en situation med lave vandtemperaturer? Hvis muligt gerne med konkrete forslag til fiskesteder på Samsø samt forslag til hvilke fluer I ville bruge.
 
Hilsen
 
Is
Til top
Anders NT Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AndersNT

Tilmeldt:: 19 Feb 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AndersNT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2011 kl. 14:48
Kan kun støtte op om pladserne på dette link: http://www.justonemorecast.dk/kystpladser.html
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395