Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Isefjorden

 Besvar Besvar
Forfatter
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Isefjorden
    Sendt: 13 Mar 2011 kl. 19:44
Hej bare lige til info
Har været ved kyndby værket idag,der var ingen is, til gengæld havde jeg fornøjelsen af at have besøg af 7 sæler, da de pænt havde bedt mig om at finde et andet sted, faldt valget på hammer bakke, der var ikke en noget af komme efter andet end frisk luft, og en mulighed for at prøver min nye stang, sage tcr 697, sikke dog en dejlig kæp.
 
Der er masser af fiskeplads i roskilde fjord, nu skal fiskene bare findes.
 
Mvh Fætter JR


Redigeret af Fætter JR - 13 Mar 2011 kl. 20:07
Til top
Morten Hvidtfeldt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
morton Avatar

Tilmeldt:: 27 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2011 kl. 19:50
Det lyder nu som om du har været i isefjorden og ikke Roskilde fjord...Smile
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2011 kl. 19:51
Clap
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2011 kl. 19:54
Det må være trætheden som melder sig, jeg er nu helt sikker på det var en sæl jeg så, og ikke min fiskemakker som trængte til et lille hvil, men jeg ville gerne havde været i Roskilde :)
 
Mvh Fætter JR
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres