Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KØB & SALG fra medlemmer.

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
allan5005

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Geografisk: Fuglebjerg
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan5005 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: KØB & SALG fra medlemmer.
    Sendt: 06 Mar 2011 kl. 23:14
 
   Jeg har et lille men træls problem !!
 
  Der er engang imellem grej til salg eller grej som efterlyses til køb fra medlemmer
  man gør sig nogle overvejelser og sender en mail til vedkommende, jeg har sendt tilbud om både salg og køb til forskellige.
 
 Det er så er træls er at sælger / køber ikke svarer retur at de har købt eller  
 ikke er intereserede i den vare man tilbyder,  jeg mener det ville være meget
 venligt at tilbagemelde når man nu selv har brugt tid og overvejelser om at
 tilbyde et køb eller salg -  mener i andre ikke at det ville være et rimeligt
 ønske eller er det bare mig de ikke gider at svare ?
 
 Har PT sendt 3 mail om at jeg er køber til en fluestang som er til salg her på 
 siden, men ingen retur mail. det  er sku for ringe mener jeg.  Cry
 Ouch  
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 23:19
Det samme sker på den Blå avis Allan.. det er sjovt når folk sætter noget til salg at de så ikke følger op/ holder øje... Selvfølgelig kan der være noget ferie der kommer på tværs og computerproblemer og bla bla .. men i bund og grund bør man svare.. enig.

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 23:21
Du har helt ret, det da almindelig god opdragelse at svare på en henvendelse, alt andet er for ringe! Angry
 
Mvh
Henning
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 01:46
Øv, så er det nok ikke min fluestang du vil købe Tongue (tjekker min mail 5-10 gange om dagen) 

Men ja, jeg fik en henvendelse fra en der skrev "jeg vil gerne købe din linekurv" Manden må være retarderet, for jeg skrev "fint er det noget der skal sendes eller noget du vil hente selv, jeg bor i værløse" 

Hans svar var vist "hvor er det?" og nu er han ikke til at komme i kontakt med. Fjolset har dog en email, hvor han selv ejer domænet, så jeg kunne finde ham igennem dk-hostmaster.dk - men det er vist at være for påtrængende Wink
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 07:10
Henrik Møller skrev bla: "Selvfølgelig kan der være noget ferie der kommer på tværs og computerproblemer og bla bla" Det er sjovt nok du lige nævner det ha ha, det er faktisk det der altid er problemet syntes jeg, enten har man været på ferie, eller også er der problemer med PC eller man kan ikke bruge/overføre penge fra netbank. Men selvfølgelig skal man ikke skære alle over en kam.
 
Men som indlæget går på, at man ikke svare på div. mail det er i min verden MEGET uhøfligt. Jeg har oplevet et par gange at en byder på auktion og vinder og efterfølgende bliver der ikke svaret træls træls. Jeg har også oplevet at en sælger ikke svare på spørgsmål ang. manglene oplysninger ved en vare som måske er vigtigt at vide for en køber. Det kan være manglende oplysninger om antal, længde, vægt, osv. osv.
 
Men det er problemet flere steder også her på 123nu. og så undre det mig folk sætter noget på auktion, når de ikke gider svare på en høflig forespørgsel.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 08:06
hvis jeg ikke modtager svar i løbet af 2-3 dage, regner jeg  med at den mail jeg har sendt ikke har haft interesse... og så lader jeg den ligge der... jeg sender ikke flere mails, med mindre den pågældende vare bliver sat til salg igen...

skulle jeg ha noget til salg, bestræber jeg mig på at respondere så hurtigt som muligt, og altid inden for et par dage eller 3.... der kan selvfølgelig forekomme smuttere, især hvis jeg modtager mange mails om den pågældende vare

mik
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 08:38
Selvfølgelig bør man svare, med mindre der kommer et eller andet latterligt skambud, så kan jeg finde på at ignorere vedkommendeEmbarrassed
 
Men ellers bør man svare inden for et par dage. Jeg tror at problemet er de folk der ikke så ofte er på nettet, de er måske lige på en gang om ugen, da "det der internet noget" egentligt ikke interreserer dem ret meget.
 
MVH Frank
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 12:48
Jeg har et par gange efterlyst en bestemt stang, og har fået tilbudt flere andre stænger, der ikke var det jeg søgte, Jeg fik også fundet min stang, Jeg besvarede alle mail, men jeg mener også at hvis man efterlyser en bestemt ting, er det irreterende at få 2 mails med noget der ikke har interesse.
Michael
Til top
Allan Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
allan5005

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Geografisk: Fuglebjerg
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan5005 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 23:27
  Hej gutter.  Er glad for jeres indlæg, kan se at jeg ikke er den eneste der føler
  det er træls. I min " sag "  er det ikke aktioner men f.eks medlemmer der har
  grej til salg med f. eks. en pris men vil modtage tilbud, når man så sender et
  tilbud tæt ved et forlangende får man ikke svar, og det trælse deri er at man
  jo ikke byder eller køber andet grej før man har fået et svar ( hvis man er et
   pænt medlem )  man tilbyder jo ikke et køb flere steder samtidig. Det samme
  gælder jo hvis et medlem søger noget bestemt og man har det liggende og
  gerne vil tilbyde det til en køber, men igen ingen svar. det er det der er træls.
   
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres