Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ansager Å

 Besvar Besvar
Forfatter
casper juhl Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bonzzo

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Geografisk: borup
Status: Offline
Beskeder: 64
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bonzzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ansager Å
    Sendt: 04 Mar 2011 kl. 22:28
hej forum... jeg vil hører om der er nogen der ved hvordan det er at fiske i Ansager Å efter bæk og stalling.. da mig og en god ven skal til det jyske her til sommer.. eller en anden god å der ovre.. mvh casper
Til top
Orla Bertram-Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
obn

Tilmeldt:: 13 Nov 2010
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 152
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2011 kl. 08:16
Det er sikkert fint at fiske i Ansager Å til sommer. Husk blot, at stallingen er fredet hele 2011 og Varde Å Sammenslutningen henstiller, at alle bækørreder bør genudsættes.
K&B      Orla Bertram-Nielsen
Til top
casper juhl Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bonzzo

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Geografisk: borup
Status: Offline
Beskeder: 64
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bonzzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2011 kl. 17:20
ja det har jeg læst.. og ja bækørreder SKAL bar genudsættes
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2011 kl. 17:24
Casper - jeg havde en del ture til Ansager sidste år, og det kan være jeg var uheldig, eller en elendig fisker, men der er godt nok ikke meget at fiske efter længere....

Lars
Til top
Torben Brodersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brodersen

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brodersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2011 kl. 17:32
hej .
 
Hvad med at prøve vardeå når i nu skal til det jydske, jeg ved godt at det ikke er det samme som at fiske efter stalling/bækørred men jeg er sikker på at det kan blive en hyggelig tur.Wink
 
Hvis i frisk på vardeå er jeg klar til guide jer lidt rundt.
 
Mvh Torben Brodersen.
Til top
casper juhl Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bonzzo

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Geografisk: borup
Status: Offline
Beskeder: 64
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bonzzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2011 kl. 21:21
okay så tager jeg en snak med min ven
:)
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
michael71

Tilmeldt:: 22 Nov 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér michael71 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2011 kl. 22:45
Hej casper
 
Har boet ned til ansager å i mange år, og ja der er ikke det samme at komme efter som førhen. Ville måske nok prøve Grinsted å i stedet.
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 14:30
hey casper
førhen var dit mål en virkelig god å efter Stallinger og bækørreder. Men en anden mulighed er Omme å.Et andet bud er en lille å der løber ca. 5 km nord for Ringkøbing,Hover å,lidt opstrøms i hover å vil du finde en fint fiskeri , bla fine Stallinger.Er man til lune sommeraftner,tørflue,er man også til Hover å .
Vh Heine.
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yojonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 14:50
Jeg er hvert år en smut til Ansager og Grindsted å, da mine forældre har et sommerhus i området. 

Jeg ved ikke, om det hænger sammen med skarver eller omlægningen, men som det er nævnt af andre tidligere, er Ansager ikke, hvad den har været. Jeg frygter det samme for Grindsted. 

Under alle omstændigheder er de nævnte to åer virkelig nogle perler! Og hvis der findes åer, hvor man sagtens kan forsvare at bruge en dag uden at fange noget, er de to klare kandidater Smile

... men fangstgaranti vil jeg bestemt ikke give. 
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 14:54
Det samme ER tilfældet i Grindsted Å - stallingen er fredet nu af samme årsag!

Lars
Til top
Kristian Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
khedeby

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér khedeby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 19:08
Karstoft å har også nogle fine bækørreder..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres