Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

findes den ?

 Besvar Besvar
Forfatter
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: findes den ?
    Sendt: 03 Mar 2011 kl. 14:16
Hejsa ..
Jeg leder efter en kortklumpet wf line #6,, egentlig  bare en intermediate udgave af liner som Loop Mainstream, Vision Vibe 85 osv..

Jeg hører gerne hvis der er en der sidder inde med information om dette ønske

Mvh Klaus
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 17:02
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 17:35
Her er et godt bud
http://www.stillwaterflyshop.com/estore/category/2986
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 19:27
Hejsa Al Damlund..
Fint link..
Desværre linker den ikke direkte til produktet,, og kan ikke lige finde måske den line i linket du tænkte på ??
hører gerne mere specefikt

Mvh  Klaus
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 19:31
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 19:44
Takker for Tackleshops links ...
Jeg undrer mig iøvrigt over Tackleshop  stadig sælger en line der ikke er i Rios program,,, Rio short findes ikke i ren Intermediate eller er der noget jeg har misforstået ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres