Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket multi hjul??

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilket multi hjul??
    Sendt: 02 Mar 2011 kl. 17:10
Hvilket trollinghjul ville du anbefale af Daiwa ADP47LC eller Ambassadeur AMB 7000I??? Kan enligt bedst li ambassadeur, men syntes dette daiwa hjul er perfekt og det er endda line tæller på !!!

Ps. Skal bruges til trolling eller pirkefiskeri !!
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 17:40
Det kommer jo lidt an på, hvad du mener med pirkefiskeri, da et LC-hjul nok ikke lige er det bedste i længden til seriøst pirkefiskeri.
Og det kommer jo også lidt an på hvilke arter og lokaliteter, at du vil trolle, da hjulet jo ikke behøver at være lige så stort ved havørredtrolling i Limfjorden, som ved laksetrolling i Østersøen.
 
Jeg ville vælge Daiwa hjulet, eller det som jeg ser som et bedre alternativ end de 2 hjul, som du har udvalgt, Shimano Tekota 500LC eller 600LC alt efter, hvor stort et hjul du har brug for. 
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 17:50
jeg troller meget og har testet alle hjul
shimano tekota er helt klart det ultimativt bedste hjul
og det har også linetæller
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 18:34
Jeg har ikke testet mange forskellige hjul!! Men har 18 stk Daiwa sg47lc, de ældste er ca 14 år og har aldrig været i stykker, og jeg er ikke god ved dem (dvs) aldrig har de set ferskvand nærmere end randers fjord, og de har været i østersøen, trondheimfjorden, ja mange steder. Kan kun anbefale dem. Thor
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 22:53
Har 6 stk Daiwa sg47lca og de er produceret på Duracells fabrikker, for de bare holder og holder og holderWink
 
Jeg har prøvet AMB 6000, 7000 og 7001, men det er sku noget skrammel, sammenlignet med Daiwa.
 
MVH Frank
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres