Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internationale hjemmesider

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Internationale hjemmesider
    Sendt: 02 Mar 2011 kl. 01:00
Hej alle sammen.

Jeg sidder tit og roder rundt på nettet efter fede hjemmesider omkring fiskeri, men jeg synes meget af det er noget lokalt noget.

Er der nogle der vil dele ud af deres favorit internationale fiskehjemmesider, som anmelder grej, fiskeri og lignende.

Tænker lidt a la scandicangler.com bare i en international udgave, der bliver opdateret jævnligt og har bunkevis af grejanmeldelser og måske også fortæller lidt om alt det vi ikke hører om i butikkerne i forvejen..

Øs venligst ud af jeres bedste links, så jeg kan udholde isen lidt endnu Wink
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
michael71

Tilmeldt:: 22 Nov 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér michael71 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 07:30
Hej Mads
 
Prøv at gå ind på Edgeflyfishing.com.Wink
 
Mich
 
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 11:38
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 19:23
hej
 
prøv at google det specifikke grej, du ønsker anmeldt/omtalt.
Den metode har bragt mig vidt omkring.Smile
 
lasse
Til top
Bent Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bent Kristensen

Tilmeldt:: 20 Jul 2002
Geografisk: Køge / Borup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bent Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 20:29
Hej Mads og alle I andre.

Min favorithjemmeside er denne:
                    
                                        http://www.catchmagazine.net/

Det er en hel fantastisk hjemmeside, hvis man er fluefisker - ja så måske den allerbedste.

Gode historier. Fantastiske fiskefotos fra hele verden. Små filmklip der giver blod på tanden i en kold vintertid.

En meget professionelt gennemført hjemmeside. Jeg glæder mig helt vildt, hver gang der kommer et nyt nummer / udgave. Jeg går tit tilbage til nogle af de gamle nummer og tjekker nogle af de gamle filmklip. De er fantastiske. Men tjek selv efter og du vil sikkert give mig ret.

knæk & bræk Tongue
Bent.



Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 22:40
Er også helt vild med den side Bent, hvordan går du tilbage og ser de gamle udgivelser ?
Til top
Jan M. Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout

Tilmeldt:: 19 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 23:01
Har lige set den Omtalte Side fra Bent, jeg må sige jeg er imponeret.. UTROLI FLOT SIDE
Smile
Så glæder man sig til Foråret igen, med LÆNGSEL
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 00:03
Godt nok fra CPH Pool 32 MAG
 
Men absolut noget af det flotteste jeg har set!!
 
 
Til top
Bent Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bent Kristensen

Tilmeldt:: 20 Jul 2002
Geografisk: Køge / Borup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bent Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 12:49
Hej Kristian.
 
Du går bare ind på oversigten over de gamle nummer, dobbelt klikker på det nummer du gerne vil se og vupti så kommer det frem.
Glæd dig der er rigtigt  meget guf også i de gamle udgaver.
 
Med venlig hilsen
Bent.
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 17:47
Tak for det Bent har fundet det nu og set et par videoklip mere det er jo bare høj klasse :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres