Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af krog

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valg af krog
    Sendt: 26 Feb 2011 kl. 13:02
Jeg har nogle "Fladbuk" og "Snaps" ul-blink liggende, det er gennemløbere i 4,5g og 5g.
 
Hvilke kroge og størrelser vil i anbefale til ovennævnte blink?
 
Mvh
Henning   
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 13:25

enkelt måske owene,,,,,

Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 13:35
Hej, jeg bruger Owner s-61 str.2 til ul-gennemløberne.
 
:-) Kristoffer
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 16:00
Ok, det var da et par bud.
 
Men er størrelse 2, ikke en voldsom stor krog, til så lille et blink?
Jeg havde selv forestillet mig, noget i retningen af en str. 8 måske.
 
Mvh
Henning
Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 17:50
Hej igen, jeg synes ikke at Owner s-61 str. 2 er voldsom stor det er jo ikke en str. 2/0. Jeg synes den passer helt perfekt.
 
:-) Kristoffer
 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 19:31
Citat: Kristoffer H

Hej igen, jeg synes ikke at Owner s-61 str. 2 er voldsom stor det er jo ikke en str. 2/0. Jeg synes den passer helt perfekt.
 
:-) Kristoffer
 
 
Hej Kristoffer.
 
Ok, så er jeg med, mine tanker var alene på trekroge! Embarrassed
 
Den krog du linker til ser bestemt god ud, bruger du en lille springring i krogen, eller binder du linen direkte i den?
 
Mvh
Henning    
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 20:01
OWNER ST-21 BC er et godt bud 
 
det er altid en god ide bruge så let en krog som muligt og så må den helst ikke være bredder end blinket  da dette går ud over gangen af blinket husk perler og prøve evt. at en løkkeknude find nogle gummi perler med et meget lille hul i  mustad laver nogle rigtig gode nogen
 
prøv med 3kroge i str. 8 og 10
k&b
christian t.
Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2011 kl. 20:20
Hej Henning, jamen så er alt jo i ordenWink Jeg plejer at bruge en springring (Owner #2) og i den sætter jeg så en oval rigring (6mm) og sluttelig en lille oval gummiperle foran. Derudover plejer jeg også at binde et fluorcarbon forfang (ca. 50cm) på min fletline, dette gøres mest fordi det så er hurtigere at skifte gennemløberen. Der er også nogle der binder et lille tackle hjemmefra og andre igen bruger en tråder. Jeg synes helt klart at det er nemmest med et forfang, 2 uniknuder og en klat lim og så er der hurtige agnskift hele turen.
 
:-) Kristoffer


Redigeret af Kristoffer H - 26 Feb 2011 kl. 20:20
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres