Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apex str. 1.0" og 1,5"

 Besvar Besvar
Forfatter
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mauser25 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Apex str. 1.0" og 1,5"
    Sendt: 22 Feb 2011 kl. 23:39
Hej er der nogle der ved hvor man kan erhverve sig nogle Apex trollingblink i str. 1.0" og 1.5". Syntes alt hvad jeg finder ligger på 3" og derover...
 
Også udenlandske har interesse..!??!
 
______
 
Mark T
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 00:35
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 02:47
KTC er gået konkurs og har ikke meget fiskegrej tilbage.
 
Du kan prøve at ringe til Trolling Centrum ( http://www.trollingcentrum.dk )
Jeg har set nogle Apex i underlige str. der nede, men om de har dem i så små kan jeg ikke huske.
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 06:10
Jeg har nogle 1,5" dog ikke Apex (ligner dem), kan ikke lige huske hvad de hedder men du kan købe dem, de har aldrig været i brug, så de er som nye. hvis det har din indteresse kan du sende mig en mail.
 
Mvh.
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mauser25 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2011 kl. 19:22
K-T-C har kun en enkelt farvemodel i 1.5" så det er ikke ligefrem det helt store udvalg de har tilbage... Er der virkelig ikke nogen der kender til en hjemmeside hvor de findes i de helt små str.??
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 13:36
Hej
 
fiskeland havde på et tidspunkt et apex sortiment i deres tilbudsavis, tilbuddet kørte i meget lang tid. Det var en æske med 10-15 små apexer i blandede str. og farver, til ingen penge...(det var formentligt kopi af Apex). På det tidspunkt var de for små til mit brug, så fik aldrig købt et sæt. Har lige kigget på deres hjemmeside, men kunne ikke finde det, måske du skulle give dem et ring?
 
MVH Frank
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2011 kl. 13:47
Hej igen, jeg fandt lige det gamle mailsvar frem og kan se at det drejede sig om 12stk ekspert trollingblink i æske til 149,-, her er svaret fra den gang, måske de stadigt hat en æske eller 2?:
 
Hej Frank.
Vedr. din forespørgsel, så kan jeg fortælle dig, at sættet består af blandede str. i 1,5" og 3" i ass. farver. Det er nogle rester vi har blandet i disse boxe.
Hvis du er interesseret, så kontakt os på tlf. 36 70 25 38, eller på mail fiskeland@gmail.com
 
MVH Allan, Sportscentret Fiskeland.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres