Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Print selv fisketegn?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Print selv fisketegn?
    Sendt: 22 Feb 2011 kl. 16:55
Læste lige i sportsfiskeren at man fra d. 21 feb selv kunne printe sit fisketegn fra den pågældende forening man er medlem af!
Er der nogen der har gjort det og kan fortælle hvordan man bærer sig af, sys sgu ikke lige jeg kan finde det!Embarrassed

K&B Rasmus
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 17:20
Bestil plastkortet det koster 15 kr. det er meget nemmere og holder meget bedre end papir.
Til top
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 17:20
Hej Rasmus,du skal logge ind på forum og på din egen side står
der print medlemskort ud.Tryk der og det kommer.
MvH Ole
Til top
Lars Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars N.

Tilmeldt:: 11 Feb 2011
Geografisk: Haslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 20:28
for 15kr mere får du et plastic kort tilsendt som du kan have i pungen eller kortholderen. Det er altså det værd. Noget mere praktisk.
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 21:03
Jeg tror i snakker forbi hinanden, Rasmus mener (tror jeg) medlemskort til den forening man er medlem af, og i andre snakker om statsfisketegnet...
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 21:14
Lige præcis klaus, jeg mener til min lokale forening og ikke det statsligeSmile
men tak for oplysningerne.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres