Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fyn er fadme fin?

 Besvar Besvar
Forfatter
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fyn er fadme fin?
    Sendt: 22 Feb 2011 kl. 10:12
Hvad er sket under indlægget nyheder?
Der stod noget kryptisk i går, og i dag er indlæget fjernet dog ikke overskriften.
Jeg må indrømme at jeg er nysgerrig.
Michael
Til top
Allan Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Allan Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 10:19
Mon ikke det bare var et forsøg på en gang primitiv spam...?Thumbs Down Måske fra manden uden livsgnist.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 10:24
Hej Allan
Jeg ved ikke om jeg har ret, men tror indlæget var om en turoplevelse, hvor forventningerne ikke blev indfriet.
Michael
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 11:09
Citat: santa

Hej Allan
Jeg ved ikke om jeg har ret, men tror indlæget var om en turoplevelse, hvor forventningerne ikke blev indfriet.
Michael


nu bliver vi andre sku også nysgerrig  , hvad var det for en turoplevelse som ikke levede op til forventningerne Smile
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 11:36
Hej Kenneth
Jeg kan kun lege lidt sherlock holmes
Go fishing ligger på fyn og Robin er ansat ved gofishing.
De har lige haft en tur efter big game, og ifølge deres blog var der en ole med.
Det kryptiske indlæg kunne forstås som om der var flere per båd end lovet, og at guiden selv havde travlt med at fiske.
Det er som sagt gisninger da indlæget er fjernet.
Jeg skal lige sige at jeg selv har været på flere ture med go fishing og ikke har haft noget negativt at sige andet end mangel på fisk, men det kan ingen give garantier for.
Michael
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:39
ok michael , ja det lyder ikke helt usandsynligt  ,.
takker
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 14:24
Selv om man principielt ikke skal foregribe begivenhedernes gang på forhånd giver omtalte gisninger jo fornyet næring til en klar teori om at de indlæg som er omfattet af en helt naturlig ret til at ytre sig desværre ikke lige gælder i et forum hvor kapitalens interesser efterhånden har antaget en sådan karakter, at alt efterhånden er blevet underkastet en helt utilstedelig censur, "blot fordi" at nogen er i lommen på hinanden....det er simpelthen bare ikke i orden !
 
Var det et spørgsmål om en klar overtrædelse af reglerne om "almindelig netikette" ville det naturligvis være en acceptabel foranstaltning, men dette er formentligt slet ikke tilfældet....ligesom det heller ikke var sidste gang for ganske nylig.
 
Og så er det jo spørgsmålet om min tråd så også bliver slettet ?
 
Mvh
Jim.
 
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 14:34
Blot til info: så blev indlægget slettet af brugeren selv.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 14:49
Okay...så siger jeg selvfølgelig undskyld Handshake
 
Mvh
Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres