Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lakflasker/Applicator

 Besvar Besvar
Forfatter
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lakflasker/Applicator
    Sendt: 18 Feb 2011 kl. 00:09
hej
jeg er på jagt efter nye lakflasker/applicator da de gamle jeg har både er flækket i låget og så synes jeg ikke de er alt for gode det var nogle billige nogen hvilke kan i anbefale
 
k&b
christian t.
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 00:37
Hej Christian
 
Hvis ikke du vil købe en "fabriksløsning" med enten nål eller pensel, kan du gøre lige som mig.
 
Jeg har købt et par mindre brune flasker på apoteket med sort plast skruelåg. I låget borer jeg et mindre hul, køber en fin lidt stiv kunstmaler pensel, og skubber den igennem hullet. Herefter er det bare at give hullet en gang aquaseal (udenpå) og du har en ganske anvendelig og forholdsvis billig lakflaske med fast pensel. Jeg har dog skåret et stykke af penselskaftet (det var meget langt, så det ofte var i vejen) og lavet en lille hård skumgummi klods flaksen står i, så den ikke vælter så nemt, hvis jeg skulle komme til at støde til "pinden" mens jeg binder.
 
Alternativt kan du købe nogle billige neglelakker (klare) tømme dem og rense dem med acetone, lade dem dampe af, og så fylde fluebindelak i dem. De er meget nemmere at have med, hvis man skal have grejet med på tur.
 
Mvh.
 
Lars
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 00:49
hej lars
det er ikke lige den type jeg er ude efter 
men tak for det
det jeg er ude efter er en trykflaske med et lille rør i toppen så man bruger den til og komme lak på fluen
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 00:59
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 12:51
Hvorfor køber du så ikke ved Scandicfly???
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 13:09

vil da lige høre om der var nogen der havde fundet en de vil anbefale

dem jeg har flækket i låget storset med det samme
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 20:59
Den fra Scandicfly er ellers billig nok jeg gav 40 kr. for min.Cry
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres