Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så er forummet oppe!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
JC Skafsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wildfishing

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wildfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Så er forummet oppe!!!
    Sendt: 24 Jan 2011 kl. 21:53

www.wildfishing.dk har fået forum op nu.. Hvis man går under vores hjemmesiden og trykke på Forum i menu bjælken og komme videre dertil....

wwww.wildfishing.dk
Til top
John Weesgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
John Avatar

Tilmeldt:: 14 Nov 2001
Geografisk: Falster
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2011 kl. 23:04
Og  ????
 
Eftersom du kun har postet 2 indlæg her på 123nu, kan jeg kun opfatte det som et forsøg på at skaffe trafik på din/jeres egen side.
 
Men okay, i nyhedens interesse har jeg så kikket den igennem - og må sige den for mig er total uinteressant - men jeg er heller ikke specimen fisker.
Når man gennemgår siden, ja så står der jo ikke ret meget - faktisk står der jo intet som kunne interesse andre end jer selv, i hvertfald ikke en gammel kyst fisker som mig.
 
For at generere trafik, så bør i nok tænke på at få sat noge meta koder ind, dvs. beskrivelse og keywords - og så tilmelde siden til søgemaskinerne f. eks. http://www.google.dk/addurl/?continue=/addurl 
læs også denne
 
Så når i/du skal have lavet nogle meta koder, kunne i/du jo samtidigt tænke over om det ikke ville være en god ide at lave nogle sider omkring medefiskeriet, om grej - fiskemetoder - arter - rigs - forfodring og så videre - så kunne det være man brugte mere end 1 min på siden.
 
Mange hilsner
John W
 
Til top
søren gustavsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zundapp

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: mariager fjord
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zundapp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 08:45
Jeg må indrømme jeg nåede ikke 1 minut.. der står jo ingenting..
 
 
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 08:53
lige lidt hjælp til jer .. når man klikker på link'et "forum", så skal man ikke klikke igen for at komme til selve forum'et...når man har klikket på "forum" link'et, så skal man komme direkte til forum'et .. det andet er tidsspilde, og virker meget uprofessionelt .. 
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 08:54

Det samme gør det hvis layout og korrektur ikke spiller Smile

/M
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 09:20
og.... jeres tråd med link  her på 123nu lever nok ikke længe, da Lars sletter sådan tråde med konkurrende sider...
Hvilket man jo egentlig godt kan forstå
Jeg nåede desværre kun 45sek før jeg var ude igen - jeg er ikke til karper - de smager ikke godt
/J


Redigeret af Jørgen S - 25 Jan 2011 kl. 09:22
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 11:04
jeg nåede 30sek Clap
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 11:30
Min første tanke var, at det var en hobbyside udført af en flok 14-15 årige knægte. I så fald var det da en fin start.
 
Da jeg så så alderen på de tre bag siden, måtte jeg ryste lidt på hovedet. Jeg forestiller mig ikke, i har de 14-15 åriges behov for selvbekræftelse.
 
Så en kort sammenfatning: "En tynd side, uden relevant indhold. Et haltende layout, uden nogen synlig struktur eller rød linie. Siderne er spækket med stavefejl. Spild af folks tid."
 
Det der undrer mig mest er, hvorfor du/i ikke bare har holdt den for jer selv? - mener i, i ramme alvor, at andre har interesse i sådan et stykke venstrehåndsarbejde? - prøv med lidt selvkritik.
 
(Hvorfor synes jeg, jeg lyder som Thomas Blachman i X-Factor, der revser en tonedøv teenagetøs og hendes realitetsignorante mor?)
Til top
JC Skafsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wildfishing

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wildfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 12:07
det er sjovt at folk kun kan brokke sig. vi har denne side af ren og skær lyst til og dele vores turer med andre. ja den er tynd men den har heller ikke eksisteret så længe.. men tak for kritiken, heldigvis kan jeg så sige jeg tar den til mig og ikke er så ignorante som andre er. vores layout er ikke godt nej , men vi er ikke uddanet web designer..
 
Men jeg tar det til mig og ja den er til karpefiskere primært.
 
MVH
wwww.wildfishing.dk
Til top
JC Skafsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wildfishing

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wildfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 12:21
John Weesgaard:
Det var en mulighed ja og vi vil tage det til efterretning, vi havde ikke selv tænkt over det :)
Men vi vil gører alt for at få det op og kører så folk "gider" og kigge på .
Mikael Pedersen:
Må sige du er noget mavesur. Ja der er stavefejl og mange andre fejl´, men heller ingen siger du skal kigge på den vel? Jeg tar kritiken til mig men er sku lidt nedværdigt at en voksen mand som dig ligefrem skal sammenligne os med små børn, men hvis du ikke kan komme af med dit galle på andre måder så værsgo..
Mvh
www.wildfishing.dk
wwww.wildfishing.dk
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 12:25
[QUOTE=wildfishing]John Weesgaard:
Det var en mulighed ja og vi vil tage det til efterretning, vi havde ikke selv tænkt over det :)
Men vi vil gører alt for at få det op og kører så folk "gider" og kigge på .
Mikael Pedersen:
Må sige du er noget mavesur. Ja der er stavefejl og mange andre fejl´, men heller ingen siger du skal kigge på den vel? Jeg tar kritiken til mig men er sku lidt nedværdigt at en voksen mand som dig ligefrem skal sammenligne os med små børn, men hvis du ikke kan komme af med dit galle på andre måder så værsgo..
Mvh
www.wildfishing.dk
[/QUOTE]
 
Uden at blande mig I jeres stil så er angreb på potentielle "kunder" nok ikke det rigtige.
 
Anyway, synes det er interessant med en specimenside for karpefiskere. Fisker ikke selv karper længere men bare det at se jeres side har da vakt minder om en efterhånden godt svunden tid. En tid der nok ikke bliver gentaget.
 
Knæk & bræk med projektet og ved fiskevandet.
 
/M
Til top
JC Skafsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wildfishing

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wildfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 12:33
vil ikke ligefrem kalde det et angreb bare en forklaring. men jeg kan ikke ligefrem gøre noget ved det hvis folk tar det på en anden måde..
 
Hvorfor så ikke det, altså gentage karpefiskeri?
wwww.wildfishing.dk
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 12:37
Jeg har virkeligt nydt de mange nætter under parasollen og i teltet. kaffe på primussen, solnedgangen osv. En sjælden gang endda en fisk.
 
Med en til tider meget presset hverdag kan jeg ikke planlægge mine fisketure og der vil endog meget sjældent være tid til et flerdages sats. Derfor må karpefiskeriet vente til bedre tider.
 
Istedet er mine fisketure nu noget med "hurtigt frem med stangen og afsted" hvis vejr og tid lige passer sammen.
 
/M
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 13:10
JC Skafsgaard,
 
Nu vil jeg ikke benævnte mig selv som specielt mavesur - jeg er nok bare lidt hård i retorikken.
 
Jeg sammenligner jeg ikke med små børn. Jeg sammeligner hjemmesiden med sider lavet af 14-15 årige.
 
Hvis ikke vi skal ytre vores holdning til siden, hvorfor oprettede du så tråden.
 
Netop det spørgsmål er kernen i mit - og flere andres indlæg. Hvorfor oprettede du denne tråd?
 
- vil du have ærlig kritik?
- vil du vise hvor dygtig du er?
- vil du have gratis reklame for din side?
 
Undskyld mig... jeg forstår det ikke.
Til top
JC Skafsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wildfishing

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wildfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 13:20
Jeg vil gerne have ærlig kritik ja, men man kan skrive det på en lidt pænere måde end du lige gjorde det vil jeg sige.. jeg er ikke sur på dig eller noget men, bare en pænere måde og skrive det på ville nok havde fået mig til og tage det noget mere til mig lige præsic det du skrev. Men ja kritik og evt. nogle ting man kunne tilføje er det jeg er ude efter.. Ikke reklame ikke det jeg eller de andre er ude efter vi gør det er lyst også tage vi den derfra. Men tak for din hurtige reply igen og ingen sure miner herfra :)
MVH
JC Skafsgaard
wwww.wildfishing.dk
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 13:25
jeg nåede ikke at klikke - for jeg læste bare alle indlæg istedetApprove
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 13:31
Hej
Når man klikker på de forskellige faneblade, er rammerne i forskellige størrelser. Man laver een ting af hver og kopierer til de andre sider, så bliver det ens. Hvad har i gjort ved den karpe på forsiden? Skriv alt tekst i eks. word og rediger inden det bliver sat ind på siden.
 
Tænk lidt over designet, få inspiration andre steder. I har lavet siden, som mange tager et billede.....altså ikke tænkt dybere over om der er for meget himmel eller andet i forhold til det, som der skal fokuseres på.  Pas på med tekst formatet. Ikke for småt og ikke for stort, lige nu er det alt for stort. Se evt str. på dette her site.

Pas nu på de billeder.......hvad er der sket med toppen af Michaels hoved? Er han løbet fra en hjerne operation inden låget blev sat på igen?
Jeg kan bedre acceptere et halvdårligt stemningsbillede ved fiskevandet end et dårligt  portræt billede op af en hvid væg, som blot kan laves om.

Summasumarum det er noget rod og man behøves ikke, at være prof for at lave det bedre. Blot noget mere selvkritik og omhyggelighed. På den igen gutterGeek
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Alex Brian Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Alex B Jensen Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alex B Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 16:25
Kunne faktisk bedre lide Wildfishing, da i startede den op.. Med blandet fiskeri.. Men det holdt ikke længe, så blev det pludselig en specimen side om karpefiskeri.. ved ikke helt hvad det er konceptet går ud på...
Kom i øvrigt ind på Wildfishing gennem Fisketips... en anden god fiskeside her på nettet...
Sorry, bare min mening..
Alex
Til top
JC Skafsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wildfishing

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wildfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 16:49
Jeg har læst alt hvad i har skrevet og vi vil kigge på siden og få den redigeret. Og forhåbentligt så den kan leve op til enhvers smag, men hoved konceptet er stadig karpefiskeri :)
Men tak for alle indlæg.
wwww.wildfishing.dk
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsH

Tilmeldt:: 04 Maj 2007
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 16:57
I bliver simpelt hen nødt til at gøre noget ved retstavningen, hvis I vil have folk til at tage jer seriøst. Én ting er at stave lidt forkert i et forum-indlæg, men sider, der er mere eller mindre permanente, skal simpelt hen være skrevet på korrekt dansk, uden stavefejl og med korrekt kommasætning.Jeg mister fokus fuldstændig og bliver bare irriteret over fejlene.
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 17:48
Hej Huum forstår ikke den kritik,der er et par gutter der har opsat en side og gerne vil vise andre deres fritidsinteresse her lystfiskeri,dem der har en hjemmeside ved at det tager tid at få den op at køre,og når den er opsat så bygger man vidre på den.forstår godt kritiken med at linke til et andet forum med reklame omkring sit eget forum,men det tager alså tid at opsætte en side,hvis man ser på nogle af de gamle nyheder der er på 123nu så var det ikke muligt at oplode billeder da siden startet omkring år 2000.folk skulle måske ønske de gutter tillykke med deres side,og dem der køre en så stor kritik skulle måske lige linke til deres ejen side hvis kritikerne har en Embarrassed
Der tages forbehold for stavefejl
Mvh Henrik buresøen
Til top
John Weesgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
John Avatar

Tilmeldt:: 14 Nov 2001
Geografisk: Falster
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 19:31
JC Skafsgaard
 
Lær af kritikken, omend du synes den til tider kan være hård eller uberettiget Wink
 
Jeg synes det er fint, at i laver en hjemmeside omkring jeres hobby - men (der er jo altid et men), når man vælger at offentliggøre sit arbejde, ja så skulle der jo gerne være noget indhold. Det jeg primært kritiserer er at i kækt og frejdigt går på dette forum og henviser til i nu har et Forum oppe og stå . . . . . og så er mere eller mindre hele websitet indholdsløst Confused
 
Jeg er ikke karpefisker, men kunne godt tænke mig at prøve det. Derfor vil jeres site i nuværende form ikke på nogen måde interessere mig - for der står intet om grej, fiskemetode, hvordan, hvornår, hvorfor osv....
 
Begynd med jeres layout - det er immervæk et meget stort banner billede, og jeres font (Verdana, 14, Bold) det fylder godt  men ser altså ikke godt ud.
 
Som Henrik Buresøen skriver, det tager tid at få den op og køre - men derefter udbygger og vedligeholder man den....
 
Nettet er fyldt med gode råd og inspiration, så mist ikke modet men på med arbejdshandskerne og få udbygget siden Thumbs Up
 
Så skal i se, så kommer der også besøgende . . .
 
Mange hilsner
John W
 
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 19:54
Hmmm... jeg syntes nu godt nok i er noget hårde ved de tre gutter der har forfattet en hjemmeside med forum mm.
 
Nu er jeg hvarken karpe eller C&R fisker. Men hvis det er jeres første side syntes jeg sq det er godt gået.
Det er da en fin side som iøvrigt er let at bruge/finde rundt på. Det sidste er meget vigtigt. Efterhånden er der mange der laver deres sider så fancy og komplicerede at det næsten kræver en doktorgrad i it at finde rundt på dem.
Men i har lavet en side der er let at pruge ++ for det.
 
Jo, der er da et par stavefejl, men hvad pokker? Det er jo det står på siden som betyder noget, så kan man vel leve med et par stavefejl.
 
Ikke en side jeg kommer til at bruge, men pæn og soper efter min mening.
 
/frede
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2011 kl. 21:42
ide´en er vel go nok. Hvis man som bruger ville benytte siden, så mangler jeg info hvor klubben holder til. f.eks. hvis man bor på Nordsjælland og klubben holder til i Ålborg. Så er det vel ikke et hit. Det ville være et hit hvis det var lokale i samme hjemby. Glem alt om forum for 3 medlemmer, det kommer aldrig op at køre alligevel. Der skal være mange medlemmer før der sker noget
 
Jeg husker da jeg startede den lokale hjemmeside op kystfiskerihorsens.dk - Der gik 1 helt ÅR før der virkelig skete noget. Der sker så mere end rigelig hverdag i forummet. Selv siden er vokset sig stærk med en go rygrad af seriøse medlemmer, konkurencer og meget mere. Lokal sider er at satse på
 
Held og lykke og go vind frem over med siden.
 
Lav en fiskeblog istedet for forum, så kan folk følge jeres ture mm istedet. Det er meget bedre. Jeg lavede en sidste år på drift4flyfishing.dk. folk er interesseret i hvad der fanges og hvor henne. Lige inde og tjekke de sidste ture og ud igen
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum