Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

# 2 klinge

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: # 2 klinge
    Sendt: 18 Jan 2011 kl. 11:16
Hej
På et tidspunkt kørte der en tråd,om køb af Flueklinger i lave klasser og sådan som jeg husker det,var der en der søgte info om steder hvor man,uden at skulle af med en Bondegård,kunne købe sådanne.
Jeg har lige modtaget en 6,6 fod #2  4 delt  klinge til en pris på 40 $ + forsendelse.
Til den pris regnede jeg ikke med at den kunne anvendes til andet end Blomsterpinde i haven,men der tog jeg fejl.Den er godt nok ikke monteret endnu,
men når jeg trår og``vifter´´ med den,kan jeg mærke at der både er rygrad og power i den,men prøv at se.Han har flere,også i andre klasser.
 
 
mvh Henrik
 
 
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 14:31

Den ser fin ud. Hvad endte du så med at give, med told og sådan tænker jeg. Jeg synes i øvrigt ikke at kunne finde nogen til 40 dollars derinde nu, der er en klasse 1 til 55, ellers koster de 125...?

Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 16:59
http://rdpflyrods.com/blanks.html
De kan også købes herfra.
 
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 17:01
Hej Bjarke
Du har sku ret,nu koster de pludselig fra 125$ Jeg ved ikke hvorfor han har hævet prisen så voldsomt.
Mht Told,moms osv. var jeg heldig,hvis du ved hvad jeg mener.
Mvh Henrik
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 17:03
Tak Martin,det var lige den hjemmeside jeg prøvede at finde.
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 17:10
Heldig? er man ikke selv pligtig til at oplyse hvad man køber hjem uden told og moms?
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 17:19
Citat: Klaus Neilsen

Heldig? er man ikke selv pligtig til at oplyse hvad man køber hjem uden told og moms?
 
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 17:23
???
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2011 kl. 17:46
Hej Klaus
 
Du har ret, men det er også sådan at hvis postdanmark finder din pakke og sender den iegnnem deres toldbehandling koster det kassen!
Ud over told og moms (Omkring 30% oven i prisen incl. fragt) kommer der en ekstra regning på 160,-. Og det er jo ret meget ekstra ovven i prisen.
Så det er måske det Henrik hentyder til.
 
Martin
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 11:22
Jo, men det er noget alle andre der handler i DK eller EU skal betale, det er penge han snyder staten for. Føj siger jeg bare...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 12:52
hej Klaus
Du har da for fanden ikke tænkt dig,at jeg skulle henvende mig hos Told og Skat,for Moms af skide 40$
Det tror jeg heller ikke du ville.
Og mit indlæg gik forresten ud på at oplyste andre Forumbrugere, hvor de kunne købe en Klinge i lav klasse.Man tør sku snart ikke skrive noget mere.
Henrik
Til top
jimmi petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jimmi petersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 13:04
Hej Alle
 
Inden i nu begynder at beskylde folk for at snyde den danske stat for told og moms ved køb af varer i usa, så tag lig og sæt jer ind i reglerne for indførelse af varer, hvor man er fritaget for told og moms.
 
 
 
 
Hilsen
 
Jimmi
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 15:31
Citat: Klaus Neilsen

Jo, men det er noget alle andre der handler i DK eller EU skal betale, det er penge han snyder staten for. Føj siger jeg bare...


Baaaaah, f**kin 40$ er sgu da ik noget man indberetter.
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 17:27
Henrik: Jeg er ked af at jeg spurgte, det var ikke for at de hellige skulle få noget at kværulere over, men i oprigtig interesse i hvad man skal give for sådan en klinge.
Jimmy: Ændrer teksten i linket ved noget der er blevet sagt i denne tråd, for så kan jeg ikke se det?
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 17:45
Hej Bjarke
Det er jeg godt klar over. Desværre er det efterhånden blevet sådan at man ikke kan skrive gode ider og tips,uden man straks bliver overfaldet,af personer der ikke har andet at lave.Det må være et ``fattigt´´liv ,de har.
mvh Henrik
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 18:33
Jimmi, i det link står der, så vidt jeg kan læse, ikke noget om at fiskegrej er fritaget for told og moms?
 
Jeg synes ikke man skal prale med at man var heldig og har snydt staten.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 19:16
Jeg synes det er ærgerligt at når der nu er en der kommer med et tip til hvor man kan købe disse klinger at nogen så begynder deres moralske korstog med told og skat.
Det er jo op til den enkelte om vedkommende vil betale de ca. 150 dkr i afgift og moms(jvf. linket)

Vedkommende der væmmes ved køb uden om skattefar har sikkert selv lavet sort arbejde eller fået det udført uden at indberette det.
helt kort tippet er givet også må man jo selv vælge om man vil "smugle" eller være en "premieborger"

johan
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 19:16
Hej Klaus
 
Jamen du har da ret.
Men lad nu sagen hvile.
Jeg bruger personligt mest at handle inden for EU, men de gange jeg handler i USA anvender jeg www.shopusa.dk det virker for mig.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
jimmi petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jimmi petersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2011 kl. 19:25
Hej Alle
 
Allerførst tillykke med stangen Romsdal
 
Klaus pas nu på du ikke bliver for hellig, er sikker på du dagligt snyder staten for penge ved ikke at overholde de gældende færdselsregler.
 
 
Over and out herfra
 
 
Jimmi
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum