Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop reklame til højre på skærmen

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop reklame til højre på skærmen
    Sendt: 06 Jan 2011 kl. 18:45
Loop reklamere med et sæt bestående af Loop multi power + Loop G4
normal pris 5500,-   julepris 2800,-
kan ikke finde det på deres hjemmeside. så jeg skrev en mail
det kendte de ikke noget til
klikker man på reklamen ryger man direkte på deres hjemmeside

så hvorfor kender de ikke tilbudet.
nogen her der ved noget

/Tommy
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 18:52
Jeg tror det er et af de tilbud, hvor du skal tage kontakt til en loop dealer, kan se de har en primaloft jakke + hue i reklamen, og den var der en reklame med engang i december, måske det er sådant det forgår, evt prøv at tage kontakt til en af forhandlerne!

K&B
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 18:53
Jeg har slet ingen reklame fra Loop på min side, så måske den er fjernet, da de fandt ud af de intet kendte til den.
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 18:56
jeg har, men der står siden er under genopbygning.
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 19:23
Hej Tommy.

Nej tilbudene fortsætter skam stadig, så længe vi har lager af disse produkter!

Jeg får en lagerliste fra LOOP i morgen, skulle noget være udsolgt bliver det udskiftet med et nyt banner.

Folkene på "gulvet" hos LOOP er ikke oplyst om de tilbud vi kører i DK, det er nok grunden på deres svar til dig.

Du kan få/bestille varerne hos:

Ålborg Jagt
Almas Ålborg
Stef i Århus
Seatrout Herning
Ækvator Sport Odense

Har du spørgsmål kan du ringe mig i morgen på 2041 8899


Med venlig hilsen
Michael
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 19:29
Hej Frank, og alle andre der heller ikke kan se vore tilbud hver gang i "klikker" ind.

Det er et "Banner" kaldes det, det skifter med andre annoncører, det gør de fleste bannere på 123.nu, efter hver 4 skift kommer den fremBig smile

MVH
Michael



Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 19:31
Hej BO.

Ja, vi arbejder i øjeblikket hårdt på at få vor nye og flotte hjemmeside klar og op at køre om få dageTongue

MVH
Michael
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 21:53
Citat: Michael Ladefoged

Hej Tommy.Nej tilbudene fortsætter skam stadig, så længe vi har lager af disse produkter!Jeg får en lagerliste fra LOOP i morgen, skulle noget være udsolgt bliver det udskiftet med et nyt banner.Folkene på "gulvet" hos LOOP er ikke oplyst om de tilbud vi kører i DK, det er nok grunden på deres svar til dig.Du kan få/bestille varerne hos:Ålborg JagtAlmas ÅlborgStef i ÅrhusSeatrout HerningÆkvator Sport OdenseHar du spørgsmål kan du ringe mig i morgen på 2041 8899Med venlig hilsenMichael



Michael L og jer andre
Tak for hjælpen endnu engang....

prøver seatrout Herning, i morgen

vh. Tommy
Til top
Brett Bendtsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BBB

Tilmeldt:: 24 Aug 2010
Geografisk: Hedensted
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BBB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 23:51
Ifølge hjemmesiden har vi i danmark ingen forhandlere, hverken hvis man leder efter salgssteder, eller distributører. Synd Michael ikke havde sendt den forhandlerliste da jeg købte julegave til mig selv...
 
Brett
 
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2011 kl. 01:03
Hej Brett.

Ja det var da ærgeligt, så.... hvis du gerne ville have et af disse produkter!Cry

Men vore LOOP forhandlere forsvinder altså ikke, bare fordi vi er ved at opgradere vor hjemmeside.

Men måske trænger du så til at give dig selv en gave igen i foråret, så kan du jo kigge ind på vor stand på fluemessen i Kolding 26+27 Marts, der har vi måske nok noget nyt du hverken har set eller hørt om endnuWink

Så ses vi måske!

MVH.
Michael





Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2011 kl. 10:01
Nåhh, det er hjemmesiden der er nede og under "rebuilding". Jeg troede det v...............Wink
 
@ Michael L:  Sgu' da for tyndt at have tilbudsbanner der linker til side, hvor man hverken kan finde forhandler eller noget om tilbuddene. Thumbs Down
 
Peter


Redigeret af Peter Mathiasen - 07 Jan 2011 kl. 10:05
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2011 kl. 11:10
Hold nu op Peter :-))
der gik næsten 2 år inden Sportshuset, blev taget af som Loop forhandler  da de blev hældt på gaden,, samme billede da Korsholm smed Loop ud  :-),,,, ting tager tid
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2011 kl. 11:26
Man kan via linket sagtens komme ind på Loops side, vha. menuerne øverst. Og undersøger man tingene lidt (selvom der står at den er under ombygning), kan man også finde oplysninger om danske forhandlere....
 
 
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2011 kl. 11:58
Citat: Morten Erbs

Man kan via linket sagtens komme ind på Loops side, vha. menuerne øverst. Og undersøger man tingene lidt (selvom der står at den er under ombygning), kan man også finde oplysninger om danske forhandlere....
 
 
 
Okey-doke, det er så lige blevet ændret. Danske forhandlere kom ikke frem for et par timer siden.
 
@ Klaus: Tingene kan så tilsyneladende også gå hurtigt. Wink
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2011 kl. 13:05
:-))
så er der håb forude ..Embarrassed
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres