Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kysten på tunø

 Besvar Besvar
Forfatter
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kysten på tunø
    Sendt: 03 Jan 2011 kl. 10:58
hej folkens.
jeg regner med at tage en rygsæk på i en forlænget weekend her til foråret, og så tage en tur til tunø. inde på google earth syntes jeg absolut ikke at det ser helt tosset ud med kyst pladserne, og det er meget varieret...
er der nogle af jer herinde der har været derovre, og kender lidt til det og har erfaring med nogle af pladserne...????

på forhånd tak
den fiskefeber ramte stakkel
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 15:50
Hej Mads
 
Jeg kender øen. Du er velkommen til at sende mig en mail peter.mathiasen@oncable.dk
 
Peter
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 17:37
super, det noter jeg lige, og du vil sikkert høre fra mig når jeg skal igang med planlægningen.....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres