Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny model Kajak

 Besvar Besvar
Forfatter
Max Bonte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Pømske

Tilmeldt:: 07 Maj 2004
Geografisk: VestJylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pømske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ny model Kajak
    Sendt: 31 Dec 2010 kl. 00:10
      Hej !Lystfisker
  Efter surfing på Google  fandt jeg denne  ny  kajak model i USA
jeg vil gerne dele nytheder.
Se linken:http://www.wavewalk.com/Big smile
 
God fornøjlse
Max
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 07:59
Er det ikke mere en tømmerflåde af plastik
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 10:26
Hej Hans
Tidlig oppe eller sent i seng?
er alle både ikke det?
GODT NYTÅR
Michael
Til top
kasper nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TF

Tilmeldt:: 28 Mar 2009
Geografisk: karebeksminde næsved susåen
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 11:26
kik lige på dem her http://freedomhawkkayaks.com/
jeg har været ude i 11m/s på Stigsnæs og har sovet i den på en fjeld sø i Norge. 
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 17:36
ja det kan godt være den er meget stabil men f**k hvor den grim.
Til top
Max Bonte Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Pømske

Tilmeldt:: 07 Maj 2004
Geografisk: VestJylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pømske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 18:51
 Smag behave selvfølligt
Godt Nytår
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér King Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 10:23
Den ser godt nok fed ud den Freedom Hawk Smile
 
Hvor stabil er den når bagenden er slået ud? Kan man stå op og fluefiske på kysten når der er lidt bølger etc. og hvad har du måttet slippe for den??
 
Hygge..
Til top
kasper nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TF

Tilmeldt:: 28 Mar 2009
Geografisk: karebeksminde næsved susåen
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 13:57
den er rigtig fed

den er super stabil, den kan ikke vælte den når den er slået udThumbs Up. jeg har fluefisket fra den både på havet og i fjorden. man står meget højt så man kan kaste rigtig langt og man kan altid få medvind 

den er også god til ferier man kan køre 130k/m på motorvejen. jeg brugte den til gedder og bækørreder i Norge 

hos Lystfiskerpusheren kostede den 13,000kr men den  er lukket eller sådan noget(er nogen der ved hvad der skete så skriv det lige) den kan købes i Sverige og Norge(måske også Tyskland)

Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 15:08

Kasper Nilsen... HAr du et link til hvor de kan købes i sverige eller norge ?

Mvh Thomas
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 15:12
fandt lige et link til noget i norge www.biosnorge.no/pdf2010/exofficio.pdf
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 15:19
Jeg synes godt nok det er flot at sådan en kajak kan drøne afsted med  130Kmt på motorvejen, har du lavprofil på (eller arbejder du ved T.Hansen)LOLBig smile
Michael


Redigeret af santa - 03 Jan 2011 kl. 15:20
Til top
Stig Schønnemann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Schønnemann

Tilmeldt:: 27 Aug 2006
Geografisk: Isefjord - Roskilde Fjord
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Schønnemann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 16:45
Citat: Hoffen

fandt lige et link til noget i norge www.biosnorge.no/pdf2010/exofficio.pdf
De kan stadig købes i DK.
Du kan ringe til importøren, Michael Andersen, på tlf. 41668873, og ingen tvivl om at prisen er bedre end den norske Smile
 
Stig
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2011 kl. 19:06
Alle tiders.. Stig.
 
Det vil jeg lige prøve en eller anden dag, har han en fysisk butik et sted i DK ?
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér King Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2011 kl. 20:51
Sejt, det kan da være at man skal ha sådan en til foråret.. Jeg solgte min Advanced frame her i sommers fordi at jeg syntes at den var dårlig at fiske fra og fordi jeg syntes den drev alt for hurtigt når der bare var en smule vind hvilket gjorde det svært at fiske effektivt, men kunne nu godt li den frihed det gav at sejle rundt i den.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum