Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny fiskejakke maks. 1600 kr?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny fiskejakke maks. 1600 kr?
    Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:11
Hej,

Jeg er i den heldige situation, at jeg har omkring 1600 kr til en ny fiskejakke. Big smile
Spørgsmålet er bare hvilken, jeg skal vælge?

jeg regner ikke med at skulle bruge skridtstøvler eller waders - derfor vil en vadejakke vel være en dum ide?

Men jeg har overvejet disse jakker, hvad siger I til dem:

Simms Guide jakke (desværre vadejakke)
Loop Waimea 3-lags jakke
 
Hvis I kender disse jakker eller har bedre alternativer, hører jeg gerne fra jer??? Smile
 
 
Mvh,
Ole Sander
 
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:14
Hvilken størrelse er du ude efter?
 
Er det til kyst eller Å?
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:17
Jeg er nok en Medium, vil jeg tro?
Jeg skal bruge den til å og put&take..
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:20
hej
jeg har Loop jakken den er dog ikke testet i praktis endnu
men den er rigtig fed. og til mig en perfekt pasform
men den kan vel ikke fåes for 1600,-
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:23
Jamen det er jo en vadejakke?
Jeg regner ikke med at skulle bruge skridtstøvler eller waders, så bliver den jo for kort...
 
Har du købt den i blå?  Og hvilken størrelse?  :)
Til top
Ole Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
High Speed Avatar

Tilmeldt:: 15 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér High Speed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:25
Simms er efterhånden blevet for hyped. Bortset fra deres waders, står kvaliteten ikke længere mål med prisen (har flittigt brugt deres produkter siden slutningen af 80'erne, men ikke længere).
Overvej Patagonia, f.eks. den jakke her http://www.sportfish.co.uk/product/patagonia-storm-jacket og hvis du taster WTT under "promotional code" får du 5% rabat, så du vil kunne få den for de 1600.- du har til disposition!
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:33
Umiddelbart tror jeg ikke at den Patagonia er noget for mig.
Jeg vil gerne have en jakke, hvor jeg har noglg gode lommer foran på jakken :)
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:34

Nogle*

Til top
Ole Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
High Speed Avatar

Tilmeldt:: 15 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér High Speed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:38
Så vent til Korsholm's januarudsalg om ikke så længe, der kan du sikkert finde det du søger.. ;-)
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:44
den er lige lidt længer end de gængse vadejakker
jeg har den i blå/grøn str. L
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:44
Det kunne jeg selvfølgelig gøre  :) Men eftersom jeg har ikke særlig meget forstand på de forskellige mærker indenfor fiskeri, kunne det være rart at vide hvilke mærker og gerne modeller jeg skal være på udkig efter  :)
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:46
Tommy --> Kender du et sted på nettet, hvor man kan finde Size guide på Loop-jakkerne?
Jeg kan ikke rigtig finde den!  :(
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:51
Her er i hvert fald noget på Opti jakkerne.
 
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:53
Mange tak, Jan... Men alle Loop-modellerne har vel ikke samme pasform, og derfor ikke samme længder?
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:54
+ Jeg kan se, at længden på jakken ikke er angivet på den Size guide. Det er ret væsentlig for mig, eftersom jeg ikke skal bruge skridtstøvler eller waders.
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 21:58
Size guide ved jeg ikke rigtig om der findes noget af, men general er de
lidt store i størrelserne.
min gamle Loop opti var en M, valgte denne i en L så der var plads til en extra trøje, ellers er de ret ens i størrelse
jeg er 176 cm. 78kg
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 22:01
har lige haft jakken på. den går ca 3cm under mit bælte
så den er ikke super kort jeg kan sagtens bruge den uden waders eller skridt støvler
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 22:03
Jeg er 177 høj og vejer omkring 72 kg.
Så vil en Medium vel være passende, tror du ikke?
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 22:24
Du kan prøve div str på Loop og Simms i Seatrout i Herning.
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 22:26
Det var en rigtig nyttig information... MANGE tak, Esben !!   :)
Til top
Allan Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan999

Tilmeldt:: 01 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2010 kl. 23:14
Hej Ole
 
Jeg er indehaver af den nye Patagonia SST. Den har 2 store frontlommer, som du ønsker. Enkel og god komfort der holder dig tør uanset hvilket vejr du møderSmile
 
Patagonia SST Jacket
Mvh Allan
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 00:06
Her har du en jakke med masser af lommer og i en længde der passer til å.
 
 
Kender flere der bruger den og de er meget tilfredse. Jeg bruger altid almindelige vadejakker ved å- fiskeri da jeg fluefisker hvor der tit vades.
 
 
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 00:22
Det undrer mig at Geoff Andersons Dozer jakke ikke er nævnt. Den er lidt dyrere, men mon ikke den kan købes på tilbud ?
Den er noget længere, perfekt pasform og med en rigtig gode lommer. Jeg har brugt min i en årrække nu, og den fungerer fremragende...
 
Klaus
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 00:30
Citat: knj311

Det undrer mig at Geoff Andersons Dozer jakke ikke er nævnt. Den er lidt dyrere, men mon ikke den kan købes på tilbud ?
Den er noget længere, perfekt pasform og med en rigtig gode lommer. Jeg har brugt min i en årrække nu, og den fungerer fremragende...
 
Klaus
Det er Dozer-jakken jeg har linket til. Pris 999,00
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 00:32
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 00:33

Ups, julefrokosterne har vist svækket mine øjne Wink...

Godt nytår...
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 08:26
Hej ole jeg har Waimera jakken og kan kun sige god for den. jeg er 180cm og 75 kg. så jeg mener at en m vil passe dig glimrende. Den er lidt større i størrelsen end de fleste andre jakker, en del større end Loops tidligere jakker, Opti 3L/Outdoor. Jakken går en del under bæltestedet, den er tæt og pasformen er rigitg god. Jeg savner personligt en ryglomme og en lomme på armen, men det er bare mig.
 
Håber at det kunne bruges, ellers spørger du bare så skal jeg se om jeg kan svare digWink
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 11:12
Allan --> Patagonia kan man da ikke få for 1600 kr inkl forsendelse?
Frank --> Jeg finder også Waimera temmelig tillokkende, men jeg er bare i tvivl om størrelsen.
 
Som "Esben" skriver, så må jeg lige en smut i Seatrout i Herning og prøve forskellige modeller  :)
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 11:31
hvor finder du de Loop jakker til 1600,-
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 11:33
De koster måske også 1800-2000 kr., men det kan jeg også godt finde på at give, hvis jeg finder den rigtige jakke....
 
Måske var jeg lidt for optimistisk med de 1600 kr?  :)
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 11:38

Jeg kan i hvert fald ikke anbefale Loop Opti jakkerne, men tror nu heller ikke de rigtig fåes mere, udover Pinestripe modellen. Medmindre der er nogle som har dem liggede fra sidst år.

Jeg har selv fået byttet 1 og min kammerat har fået byttet 2 jakker pga. problemer med membranen. Har også læst andre som har haft problemer herindefra.
 
Derimod ser det noget bedre ud med Loops nye modeller, sådan en har min kammerat fået byttet sig til og det ser ikke ud til at der er problemer med den, de bliver vist også produceret i europa.
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 11:39
okay troede bare lige der var et tilbud jeg var gået glib af:)
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 11:41
Jan L -->  Hvad kan du selv anbefale?    :)
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 12:03
Nu har jeg ikke haft ret mange jakker, så har ikke rigtig andre erfaringer. Men pt har jeg en Simms G4 og den er jeg rigtig glad for. Syntes det er en helt anden kvalitet vi snakker om her. Har været ude i sillende regn uden problemer og den ser stadig ud som ny den dag i dag efter 1 års brug, både i putten og på kysten i saltvand.
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 12:06
Den er selvfølgelig ikke inden for dit budget, samt det er en vadejakke, så derfor nævnte jeg den ikke...:-) Men hvis jeg havde små 2k og købe ind for, ville jeg nok kigge efter en Simms Guide på tilbud eller en Freestone. Det er også vadejakker, men syntes nu ikke de er vildt korte, bruger selv min i putten og det ser ikke mærkeligt ud...Wink

Redigeret af JTHL - 31 Dec 2010 kl. 12:07
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 12:13
http://skibbyjagtogfiskeri.dk/product.asp?product=405
 
WS3 jakken virker meget interessant med mange funktioner. Såvidt jeg ved har den også fået positive anmeldelser.
Til top
Allan Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan999

Tilmeldt:: 01 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Dec 2010 kl. 12:50
Citat: Ole Sander

Allan --> Patagonia kan man da ikke få for 1600 kr inkl forsendelse?
 
Min er godt nok købt i dk, men har set den efterfølgende på ebay til omkring 1600-1800Smile
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 12:31
http://www.thegunroom.dk/product/Dozer-2-Jacket-389.html
Dozer jakken fra Geoff fået i medium - godt nok i sort. 599 kr. er i hvert fald billigt...
Lige købt et par bukser af geoff -god service...
Til top
Rene Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rene Andersen Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 13:04
problemet med dozer og generelt g.a er de holder ikke vandet ude. har selv den dozer og er gennemblødt hvis der kommer en halv stor byge. som altid er det ærmerne det er galt med og ryggen. så mit råd er man skal holde sig fra g.a.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 13:29
Du kan også under Sport Dres "gigantiske udsalg" erhverve dig en Vision Gillie for sølle 1299 - præcis samme pris som der reklameres med i december nummeret af Fisk & Fri og du sparer altså 0 kr. ved at købe jakken på dette fantastiske udsalg. Det samme gælder f.eks. Stelle rullen på udsalg )-:
 
Når det er sagt så vil jeg stadig anbefale Geoff Anderson eller Patagonia uden tøven!
 
/M
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 16:15
Jeg er gået fra fiskejakker og bruger friluftsjakker. Jeg har et par jakker fra Haglöfs
Kvaliteten er væsentligt bedre end de jakker jeg har haft fra geoff a, kinetic, loop, og simms. Og så kan de bruges til andet end af fiske i. Kombinerer man dem med en fleece har man en vinterjakker også.

Friluftslageret.dk har masser af lækre udendørsjakker med og uden skal. De har jævnligt gode tilbud ellers kan man melde sig ind på siden (gratis) og så er der 20% på alt på hjemmesiden og i deres fysiske butik i Odense

Her de forskellige

Bud til fiskejakke:

Smider du lidt mere (husk at trække de 20% fra) så er udvalget noget større


Haglöfs har gode lommer til fiskekasser, og de er formsyet så jakken ikke flytter på sig fx ved fluekast. Har ikke prøvet nogle af de andre mærker derinde, men de skulle være ligeså gode


Redigeret af S.G - 01 Jan 2011 kl. 16:20
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 16:40

Jakkerne som du henviser til ser bestemt lækre ud - ingen tvivl om det! :)

Men jeg vil nok hellere have en jakke som er 100% vandtæt. Og eftersom jeg kun skal bruge jakken til fiskeri, vil en fiskejakke sikkert være det rette valg for mig? :)
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 18:02
Jeg vil gerne sige tak for alle jeres gode og brugbare besvarelser. Men jeg bliver næsten kun forvirret, når I alle har forskellige meninger :)
Jeg regner med at smutte ned i Seatrout i Herning i morgen eller på mandag, så kan jeg prøve forskellige Loop og Simms modeller :)
 
Hvis I kan sende nogle links til gode fiskejakker med anmeldelser, modtager jeg meget gerne det!   :)
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 18:08
http://globalflyfisher.com/fishbetter/jacket_blues/
her er nogle interessante reflektioner om vadejakker.
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 18:14
Så skal du gå efter en skaljakke
Jeg bruger selv en grøn Creva skal jakke fra Haglöfs og kombinerer den så med en fleece eller fiberjakke indenunder.. Jeg fik den på tilbud til 2500kr. Jeg ved de laver andre skal jakker som ofte fåes til cirka 1500kr på bud! klart værd at overveje
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 18:19
Det er også min plan! :)   Men spørgsmålet er bare hvilken skaljakke som er bedst til pengene!?  :)
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 18:38
hej
jeg kan ikke se at jeg får rabat. jeg har oprettet mig som kunde
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 19:13
Rabat, hvor??
 
/M
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 19:19

Hvad er det for en rabat I snakker om?

Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2011 kl. 20:50
rabatten får man i butikken hvis man siger man er medlem.
Jeg har ikke handlet på nettet, men jeg synes de sagde i butikken den blev fratrukket automatisk hvis man er logget ind og har en profil på siden.. men kan godt være jeg husker forkert.
Jeg kan evt lige forhøre mig dernede, skal ned efter et par sealskinz handsker mandag
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres