Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny hjemmeside på vej.

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny hjemmeside på vej.
    Sendt: 27 Dec 2010 kl. 15:15
Jeg er ved at lave en hjemmeside, der handler om mit fiskeri,hotspots på vestfyn og lidt Put and take fiskeri.
Prøv at kigge engang. http://skysite.dk/microfiskeren/
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2010 kl. 15:18
Glæder jeg mig til at se mere til
Til top
jens folmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jensfolmann Avatar

Tilmeldt:: 02 Feb 2009
Geografisk: øst falster
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jensfolmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2010 kl. 16:14
Cool              yepper'
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2010 kl. 16:52
[QUOTE=racedue]Jeg er ved at lave en hjemmeside, der handler om mit fiskeri,hotspots på vestfyn og lidt Put and take fiskeri.
Prøv at kigge engang. http://skysite.dk/microfiskeren/[/QUOTE]
 
Fremragende initiativ....så mangler vi bare en for resten af landet også.
 
Mvh
Jim.
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2010 kl. 17:05
Hej Jim

den er jeg igang med at lave:-)

MVH.

Michael


Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2010 kl. 20:37
Er det ikke det der kommer på www.danskfiskeri.dk ?
 
/M
Til top
casper juhl Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bonzzo

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Geografisk: borup
Status: Offline
Beskeder: 64
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bonzzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2010 kl. 22:21
jeg er også ved at lave en :) men det er sku svært :) så er ikke nået så langt endnu men den kommer snart :)
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2010 kl. 22:37

En kammeratog jeg er også så småt ved at strikken en side sammen primært om havørredfiskeri på vores "hjemmebane" (Lilleåen og Gudenåen), men også Karup å, Mörrum og kysten.

Der bliver nok også plads til lidt "bifangster" laks og gedde, da vi ikke helt kommer uden om dem ved Gudenåen.
Siden er for egen fornøjelses skyld, men måske den også kan inspirere andre, det vil tiden vise, nu skal vi lige have den rigtig op og køre.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres