Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wf til kyst Spey eller Guidline

 Besvar Besvar
Forfatter
Bo Visgaard Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bovisgaard

Tilmeldt:: 23 Dec 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bovisgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: wf til kyst Spey eller Guidline
    Sendt: 19 Dec 2010 kl. 15:56
Hvilken wf line vil i foretrække til kysten?
Spey Precision eller Guidline coastal?
Ved godt at guidline er en 200 billigere, men skal ikke være afgørende for valget.
Bo
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 17:03
S.A. GPX ell. S.A. Saltwater

Venligst

Jan
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 17:21

mit bud vil klart være en  guideline coastel slow int . 
og en flydline til nat fiskeri om sommeren

 


Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2011 kl. 08:41
guideline ,og som flydeline
Loop wf85 den kaster som en drøm
vh. Tommy
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2011 kl. 11:38
Da jeg siden dag 1. har gået med SH og har været rigtig glad for dette, da dette setup bare fungere (efter min mening), tænkte jeg så sidste år at jeg måske skulle prøve noget nyt
 
så sidste år forsøgte jeg mig så med en WF (Guidline coastal) og jeg er positiv overræsket, grunden til jeg liiiige ville prøve en WF var at man altid ser Amerikanerne fiske med WFliner, og da jeg stort set altid har været den glade ejer af disse Amerikanernestænger, måtte jeg også heller lige prøve en WFline for at se hvordan en sådanne line gjor sig.
 
At valget fald på Coastal var pga. de mange rosende ord denne line har fået med på vejen bla. her på sitet.
 
skal dog siges at sidste år blev det ikke til så mange ture som man måtte ønske sig, pga. familieforøgelse og job, men jeg starter ud med denne WFline i år og så må vi se om den holder i længden, men igen, jeg er positivt overræsket.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres