Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadesko KORKERS

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadesko KORKERS
    Sendt: 18 Dec 2010 kl. 11:31
KORKERS CROSS CURRENT WADING BOOT
kiggede på et par igår og de virker rigtige lækkere,
der er 2 udskiftlige såler i sættet filt og gummie

men er der nogen der har prøvet dem

vh. Tommy
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 13:11
Hej Tommy,
 
Har haft et par i et par år nu, og er utrolig glade for dem.
 
De er lette og nemme at have med at gøre, da de ikke fyldt med alt muligt læder og kunst plast som gør støvler stive og trælse...
 
Kan kun anbefales..Smile
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 16:08
hej Jacob
lyder godt , så det jo sådan et par jeg skal ha:)
fandt dem til 899,- synes selv det var en god pris
tak for hjælpen
vh. Tommy
Til top
sonni lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sonni l

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sonni l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 17:50

Jeg har haft dem i 2 sæsoner nu, og de har været alle pengene værd. Dem bliver du meget glade forSmile

Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 18:53
Halløj.
Kan i estimere hvor meget i har brugt jeres støvler ?
og har det været i salt/ferskvand?

@ Jacob. 
De støvler du har på dit profilbillede er da ikke korkers ? eller tager jeg fejl ?

/Allan


Redigeret af allan overgaard - 18 Dec 2010 kl. 18:55
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 19:02
hej tommy...
 
Havde mine i 6mdr før de gav opCry sålen slap støvlen flere steder og yderstoffet blev slidt så der kom sand ind mellem stoflagende hvilket gjorde dem meget ubehagelige at have på... Min chef havde samme slags, og hans gav op efter en uge i lakse norgeCry...
 
skal dog siges at jeg bruger mine vadestøvler MEGET,(salt som fersk) men 6mdr. er i mine øjne lige hurtigt nokCry
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 19:23
hvordan kan en uge i Norge være nok til at slide et par støvler op?
faldt i, i søvn ved bålet eller hva
vh. Tommy
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 20:59
der har nok været enfejl i støvlen... sålen slap hvertfald støvlen... Efter min mening er såle udskiftnings systemet heller ikke optimalt på denne model... det virker men kunne være bedre... var på grønland i sommers med en der havde en korkers støvle som han var meget begejstret for... Så om mig min mine bekendte bare har være uheldige skal jeg ikke kunne sige... korkers er ikke ligerfrem et uanerkendt mærke blandt de amr. fluepiskere...
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 21:55
Citat: allan overgaard

Halløj.
Kan i estimere hvor meget i har brugt jeres støvler ?
og har det været i salt/ferskvand?

@ Jacob. 
De støvler du har på dit profilbillede er da ikke korkers ? eller tager jeg fejl ?

/Allan
 
@Allan
 
Nej det er ikke korkers på mit profilbillede, gammelt billede... Det er Simms støvler og da jeg fik Korkers på efter jeg altid har haft Simms var det som at tabe 10 kg, let og ubesværet...
 
Til dette skal lige siges, at jeg har før jeg købte Korkers altid slidt et par vadestøvler op hvert år, dyre Simms støvler som altid tabte filtsålen eller gik op i syningerne...
 
Jeg fisker ca. 50-60 dage om året og jeg vasker aldrig mine støvler, de passer sig selv og kommer på som jeg tog dem af. Jeg har mange fiskepladser hvor jeg går op til både 2 og 3 kilometer på stier og grusveje så det er ikke fordi de ikke bliver brugt...
 
Korkers som jeg har nu, holder stadigvæk efter 2 år, jeg har ikke skiftet sål eller gjort noget ved dem, det kører bare, og så er det næsten halv pris af de Simms støvler som jeg købte et par af hvert år...
 
Så hvis du ikke har Korkers, så gør dig selv en tjeneste.. køb et par :-)
 
 
 
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 22:48
Hej Jacob.
Tak for svar.
/Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres