Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thyborøn Lystfiskerture

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Holm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Holmsøre

Tilmeldt:: 17 Dec 2010
Geografisk: Struer
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Holmsøre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Thyborøn Lystfiskerture
    Sendt: 17 Dec 2010 kl. 12:48
Lemvigboatcharter har fået ny hjemmeside
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 18:40
Så mangler vi bare et link til Købnhavns kanalrundfartClap
Skal der fiskes fra Thyborøn så er der M/S Bodil og M/S Emma-Line.
Begge skibe er bygget og sejler, fordi vi lystfiskere skal have en god oplevelse, hvis havet er gavmildBig smile
Nu er det snart jul og jeg kom ikke på havet denne lørdag, men måske på søndag ved hjælp fra Viborg Havfiskeklub.
Jeg kan ikke finde ud af at indsætte link.
Søg på M/S bodil og Viborg Havfiskeri.
 
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 20:06
Citat: Niels Mouritsen

Så mangler vi bare et link til Købnhavns kanalrundfartClap
Skal der fiskes fra Thyborøn så er der M/S Bodil og M/S Emma-Line.
Begge skibe er bygget og sejler, fordi vi lystfiskere skal have en god oplevelse, hvis havet er gavmildBig smile
Nu er det snart jul og jeg kom ikke på havet denne lørdag, men måske på søndag ved hjælp fra Viborg Havfiskeklub.
Jeg kan ikke finde ud af at indsætte link.
Søg på M/S bodil og Viborg Havfiskeri.
 
Hmmmmm.... du skal da ik´bestemme hvilken kutter jeg skal med, hvorfor skulle bodil og emmaline være de bedste??? Den her ser da også fornuftig ud.
/frede
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 20:07
Citat: ljf

Citat: Niels Mouritsen

Så mangler vi bare et link til Købnhavns kanalrundfartClap
Skal der fiskes fra Thyborøn så er der M/S Bodil og M/S Emma-Line.
Begge skibe er bygget og sejler, fordi vi lystfiskere skal have en god oplevelse, hvis havet er gavmildBig smile
Nu er det snart jul og jeg kom ikke på havet denne lørdag, men måske på søndag ved hjælp fra Viborg Havfiskeklub.
Jeg kan ikke finde ud af at indsætte link.
Søg på M/S bodil og Viborg Havfiskeri.
 
Hmmmmm.... du skal da ik´bestemme hvilken kutter jeg skal med, hvorfor skulle bodil og emmaline være de bedste??? Den her ser da også fornuftig ud.
/frede
 NB jeg behøver sq da ik´hjælp fra en havfiskeklub for at tilmelde mig til en kuttertur Tongue
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 21:44
Når jeg går ind på denne hjemmeside, forventer jeg at det handler om vores fælles interesse som er fiskeri.
Det handler da ikke om en båd der sejler med turister.
Hvis det er det siden handler om, kan jeg henvise til mange både, i hele skandinavien.
Oppe i den svenske skærgård er der rigtig mange både der sejler uden at fiske Tongue
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 21:49
Jeg har også snart en brugt Nissan Almera til salg WinkWinkWinkWink
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 22:40

Hvor langt har den kørt?

Nu er det jo ikke sådan at den slet ikke sejler med lystfiskere. Hvis du havde skimtet siden bare lidt, så er det jo tydeligt at de lige har været på 2-dags tur.
 
Når det så er sagt, så skal der meget til for at jeg ikke selv ville vælge Per når jeg skal ud fra Thyborøn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum