Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plastflasker - tom.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Plastflasker - tom.
    Sendt: 16 Dec 2010 kl. 17:26
 
Jeg er på jagt efter den her type plast flaske. Er der nogen der ved hvor vi kan købe sådanne flasker?
Jeg bruger dem til at omhælde mine Loon lakker, men jeg kan åbenbart ikke bare sådan lige købe dem.
 
På forhånd tak.
 
Mvh
P.k.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 18:18
P.K. Ikke for at være klog men har du prøvet i en jagt forretning, det ligner noget jægerne bruger til gevær olie.
 
Glædelig jul.
 
Mvch. Frandsen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 18:27
Ja, jeg har været hele vejen rundt, og tror på, at det er et spørgsmål om at ramme ind i en oplysning, om hvor flasken evt. kan købes.
 
Reelt kan den erhverves, men kun vis man køber mange (1000 stk.!) og det antal er ikke aktuelt, jeg skal bruget 5  - 10 stk. afhængig af prisen.
 
Mvh
P.K.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 18:30
Per
Prøv et apotek.
Hans
Til top
Claus Julius Blomgreen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cjbhare Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cjbhare Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 18:47
Prøv at tage kontakt til www.sflab.dk
De har en del i forskellige syrefaste plastflasker - send dem billedet og hør om de måske har noget der ligner.
Mvh Claus
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 19:27
hvad størrelse er det
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2010 kl. 19:33
Hej Tommy.
 
Flasken er 100 mm. høj og ø30mm. i bunden, og er med spids!
 
Mvh
P.K.
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 01:47
Hejsa
Så lige tråden og blev nysgerrig om du fandt et sted man kunne købe flasken ?
Da jeg også står og mangler noget lignende til mine loon lakker
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 08:03
Prøv en hobbyforretning.
Mvh Morten
Til top
Jack Lassesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lassesen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2003
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lassesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 08:15
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 08:37
Hej Jack.
 
De flasker ser rigtige ud, tak for linketTongue
 
Jeg har købt nogle standard flasker med doserings tud - ligner en injektions nål i spidsen, dem fandt jeg hos Go Fishing, men de er lidt store, men sådan er det!
 
Mv
P.K.


Redigeret af PK - 18 Feb 2011 kl. 08:38
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 08:54
Hej Per

Hvis du kender en landmand, er jeg sikker på du kan få en bunke smidt i nakken Wink.

Plastflaskerne bruges til opblanding af ornesæd. Du kan sikkert også købe dem hos firmaer som Unitron eller Hatting ks, men så er det nok i kasser med 1000 stk Wink

mvh Christian
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 10:06
Hej Per
Måske dette var noget... jeg tror du skal have nogle flasker til syre... så er det helt sikker egnet og der sker ikke en fordampning gennem plasten
 
 
Det er desværre på den anden side af det stor vand
 
men måske kan dette bruges bruges i stedet for
 
 
/J


Redigeret af Jørgen S - 18 Feb 2011 kl. 10:20
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 10:52
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 11:17
Hej Jan.
 
Da jeg handler stort ind i Panduro, har jeg set deres flasker, men også deres priser.
 
Panduro har rigtig mange fornuftige ting til især os fluebindere, men i de seneste år, er priserne blevet noget ublu, især på plastvarer, men det er vel et spørgsmål, om nogle at varerne også belægges med afgifter, det er jo olie produkter.
 
Før hen havde man den type limflasker uden tekst til en flad 10er, så på det punkt synes jeg at de er lige hårde nok med prisen.

Guld kan jo købes fort dyrtShocked
 
Mvh
P.K.
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 18:54
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2011 kl. 19:20
Hej Thomas.
 
Tak, for god hevisning. Jeg har i anden anledning handlet med begge firmaer proffessonelt (Job!), men har ikke lige tænkt på, at det kunne være en mulighed, hvad angår små plast flasker.
 
Igen er jeg meget glad for at der seriøst bliver budt ind på tingene, sådan burde det være hele tiden, og ikke al det fnidder, som mange af trådene ender iBig smile
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 19 Feb 2011 kl. 19:21
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 00:47
Hej Per
Det var skam så lidt. Nu fik jeg linket fra tråden omkring alternative fluematerialer. Da jeg var på jagt efter skum til fluer. Og jeg må da indrømme at cchobby, har nogle fornuftige  priser på "mosgummi"
Og så havde de jo også nogle plastik flasker Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres