Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Is i Mariager?

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Rømming Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rømming

Tilmeldt:: 08 Nov 2004
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rømming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Is i Mariager?
    Sendt: 08 Dec 2010 kl. 14:06
Er der nogen der ved om  Mariager er isfri, eller om der stadig er åbent nogle steder?
 
Mvh.
 
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 16:19
I nyhederne fortalte de at fjorden næsten er dækket fra Hobro til munding. Isbryderen er i gang, op til 8 cm tyk is.
Til top
Carsten Rømming Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rømming

Tilmeldt:: 08 Nov 2004
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rømming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 16:36
Crap....!Disapprove
 
Tak for svaret Tommy.
Til top
Marc Sievers Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marc S

Tilmeldt:: 11 Mar 2010
Geografisk: Gjerlev J
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marc S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 16:43
Hej
Igår var jeg en tur på fjorden og is fandt jeg ikke der var dejligt åbent vand fra kongsdal og ihvertfald til Mariager ingen problemer med fiskeri, men det kan jo have ændret sig i løbet af natten og dagenSmile
Knæk og Bræk
Marc
Til top
Michael Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mvhj

Tilmeldt:: 15 Maj 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mvhj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 19:48
Hej
Der er stadig områder med åbent vand, men der bliver hurtigt færre. Se linket her for mere info.
:0)
Michael

http://www.toppredator.dk/?p=971
Til top
Carsten Rømming Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rømming

Tilmeldt:: 08 Nov 2004
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rømming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 23:13
Ok, så er der håb forude.... Det tegner godt for en forhåbentlig kurering af min fiskefeber. Mon ikke vi kan finde et hul et eller andet sted. Kender Kongsdal, så der kigger vi nok forbi.

Hvis der er andre der har info om andre åbne pladser, så sig endelig til.

Tak for info og link gutter..... Skulderklap til jerWink

C@rsten
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 06:33
Mariager fjord er isfri flere steder også steder hvor der er fisk Smile
 
Især omkring Mariager området og Dania området kan der fiskes (skarsodde), var afsted den anden med 6 fisk inde og vende... så det kan lade sig gøre...
 
I Mariager området skal man være opmærksom på fredningen omkring havnen og ud mod stenrevet.
 
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
Michael Skatka Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskerthomas Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2002
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskerthomas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 14:29
Hmmm. er der nogle pladser på nordsiden som er isfri Jacob?
 
Med hård vind fra nordvest bliver det nok lidt svært på sydsiden...
 
@Carsten - det blive så godt at komme afsted igen! glæder mig helt vildt
 
Men fedt med nogle is-meldinger Thumbs Up
 
Michael
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 14:48
Hej Michael,
 
Kan kun se sydsiden omkring Mariager fra stuevinduet Smile 
 
men nord siden plejer at fryse til før sydsiden, men vil tro at du omkring Hadsund kan fiske på nordsiden, på strækket før de nordlige grave ud mod vognhjulet kan man altid fiske, noget af det sidste som fryser til (obs, de nordlige grave er fredet i denne periode) så fisk indtil vognhjulet som er et beton fondament som står ude i vandet der hvor de nordlige grave starter, dette stræk kan til tider holde rigtig mange fisk.. Smile
 
 
Citat: fiskerthomas

Hmmm. er der nogle pladser på nordsiden som er isfri Jacob?
 
Med hård vind fra nordvest bliver det nok lidt svært på sydsiden...
 
@Carsten - det blive så godt at komme afsted igen! glæder mig helt vildt
 
Men fedt med nogle is-meldinger Thumbs Up
 
Michael
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 14:53
Citat: Albertsen

Hej Michael,
 
Kan kun se sydsiden omkring Mariager fra stuevinduet Smile 
 
men nord siden plejer at fryse til før sydsiden, men vil tro at du omkring Hadsund kan fiske på nordsiden, på strækket før de nordlige grave ud mod vognhjulet kan man altid fiske, noget af det sidste som fryser til (obs, de nordlige grave er fredet i denne periode) så fisk indtil vognhjulet som er et beton fondament som står ude i vandet der hvor de nordlige grave starter, dette stræk kan til tider holde rigtig mange fisk.. Smile
 
 
Citat: fiskerthomas

Hmmm. er der nogle pladser på nordsiden som er isfri Jacob?
 
Med hård vind fra nordvest bliver det nok lidt svært på sydsiden...
 
@Carsten - det blive så godt at komme afsted igen! glæder mig helt vildt
 
Men fedt med nogle is-meldinger Thumbs Up
 
Michael
 
Kan du så ikke lige gå ud på græsplænen og tjekke.. Smile
 
/M
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 15:00
LOL
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 18:22
Hej Carsten og Michael - Frisk at I vil ud en tur. Set fra broen i Hadsund er der is på begge sider, og det ser bestemt ikke ud til at nordsiden kan fiskes fra Hadsund og det første stykke ud. Skulle jeg afsted tror jeg, at jeg ville prøve Als, men det kan sagtens være lukket.

Jan
Til top
Carsten Rømming Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rømming

Tilmeldt:: 08 Nov 2004
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rømming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 19:44
Hej gutter, jeg tror sku vi tager chancen i morgen og fiser til Mariager. Om ikke andet så kan vi sikkert få taget nogle fede billeder og nyde naturen. Jeg giver lige en frisk melding i morgen med tilstanden.

Tak for jeres svar, det er sku godt at man kan få fif og hjælp:-)

C@rsten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres