Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning!!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mauser21 Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mauser21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning!!!!
    Sendt: 03 Dec 2010 kl. 19:21
Hej derude.
 
Jeg er på en desperat jagt efter en "julegave" til mig selv. Jeg har længe fisket med mine elskede Fenwick Black NightHawk og Fenwick IronHawk. Og jeg ved at de på et eller andet tidspunkt går i stykker på den ene eller anden måde. Derfor har jeg længe ledt efter disse stænger i butikker og på nettet i håbet om at der evt. skulle ligge en på et restlager et sted.
 
Det lader til at det ikke er tilfældet. Så derfor spørger jeg jer, om i skulle have nogle liggende i gemmeren som i skulle have lyst til at sælge.
 
Det drejer sig om flg. stænger.
 
Fenwick Black NightHawk str. 5,6" el. 6"
Fenwick IronHawk str. 5,6" el. 6"
 
Jeg håber i kan hjælpe mig derude.
 
Glædelig Jul
 
Mark Thomsen
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mauser21 Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mauser21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2010 kl. 22:50
Kom nu der må der være nogle der ligger inde med en af disse stænger...!!!!
 
PLEASE...
 
God Jul
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2010 kl. 06:55
Hej. Læste dette et andet sted på nettet, måske det kan hjælpe dig, mvh. frandsen:
 

Undskyld, at jeg først skriver dette svar nu, men er kun netop blevet medlem, så...

Fenwick Black Nighthawk i alle størrelser kan du købe i Jagt- og Fiskerimagasinet i København - http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/ - og så er de endda på tilbud.
Det er muligt, at du ikke kan se stangen på hjemmesiden, da de har et større arsenal på tilbud i butikken, som ikke er med på hjemmesiden.
Jeg har netop købt en 10,6" spinnestang (25-50 gram) for 1200 kr. Det var en besparelse på 600 kr. Fik desuden det nyeste Shimano hjul med 200 m fletline, samt diverse endegrej for i alt 300 kr - fordi jeg købte stangen!
Det er en butik der er værd et besøg!

Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2010 kl. 09:00
Hvad var det for et Shimano hjul?

Mvh
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2010 kl. 09:55
S.G det stod der ikke noget om hvad det var for et hjul.
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2010 kl. 10:08
Citat: Motown

S.G det stod der ikke noget om hvad det var for et hjul.

Ok :)
Tænkte bare at vis nu det var et hjul til en 1800kr så er det jo et kanon knald tilbud :)

Kan du se hvad modellen hedder på hjulet?
Spørger fordi jeg er ved at finde et stangsæt ti len kollega der skal give en stang+hjul i julegave
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mauser21 Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mauser21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2010 kl. 10:55
Jeg har netop kontaktet JoF. så nu må vi se om der skulle være nogle stænger i deres butik.. Håber jeg virkelig..
 
Mange tak for hjælpen
 
Skal lige siges at jeg stadig er interesseret i flere af de modeller jeg har nævnt tidligere.
 
MVH
 
Mark Thomsen
UL - RULES
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mauser21 Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mauser21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2010 kl. 19:53
Kom nu der må være andre der har en liggende eller lignende...!!!1
 
 
UL - RULES
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2010 kl. 20:22
Citat: Mauser21

Kom nu der må være andre der har en liggende eller lignende...!!!1
 
 
 
Har du prøvet at indrykke en søge annonce (køb/salg) - det er egentlig nok der du kan forvente at få mere respons - og så er det lavet for det samme !
mvh
Heinz
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mauser21 Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mauser21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2010 kl. 10:45
Ja det har jeg prøvet. Har ike givet noget respons overhovedet...
 
Har trods alt fået lidt ud af at have oprettet et forumemne...
UL - RULES
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mauser21 Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mauser21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2010 kl. 11:04
Citat: Motown

Hej. Læste dette et andet sted på nettet, måske det kan hjælpe dig, mvh. frandsen:
 
Fenwick Black Nighthawk i alle størrelser kan du købe i Jagt- og Fiskerimagasinet i København - http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/ - og så er de endda på tilbud.
 
De havde desværre ikke nogle i JoF. Er det muligt at du har tænkt på fluestænger. Det er det nemlig ikke. Det er UL-spinnestænger.
 
Så må desværre lede videre...
 
 
UL - RULES
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres