Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluefisker god timing

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluefisker god timing
    Sendt: 29 Nov 2010 kl. 10:15
Hvor er det dejligt, at man (næsten) altid kan finde positive glæder når det er mest træls. Sidder på mit arbejde og venterCry på biler, som skal synes. Det kan jeg nok godt skyde en hvid snebold efter i dagConfused.
Og hvad sker der såSmile......posten har kæmpet sig frem i snemasserne, blot for at aflevere FFFD bladet FLUEFISKER i min postkasseTongue .....KANON!!! Dette rigtig flotte blad, kan jeg fornøje mig med i ventetiden, i mens jeg kikker ud af vinduet til den store HVIDE verden. Tak til posten og FFFD.Big smile

Det er tid til stuefiskeri vennerBig smile
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 10:20
HugThumbs Up
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 10:25
ja, men så kan man jo ikke komme hurtigt nok hjem i dag, for at se om der også ligger sådan et blad i min postkasseClap
/J Forsiden af FlueFisker December 2010

Redigeret af Jørgen S - 29 Nov 2010 kl. 10:26
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 10:32
På et eller andet plan er det jo dejligt at verden kan gå lidt i stå. En lille reminder om at vi ikke er herre over alting :-)

Vil også glæde mig til posten kommer. Og hvis ikke han får kæmpet sig igennem snemasserne, så går det nok alligevel.

vh
TRHM

FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 15:04
Ja det er koldt at være fiskeplejer. Jeg har lige været nede og se til den nye type rugekasse, der er omtalt i Decembernummeret. Jeg har lavet nogle ændringer, der gør den lettere at passe. Det så rigtig godt ud, og så varmer det, når det lykkes.
 
                                   mvh Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres