Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emil Jensen, Ruds Vedby?

 Besvar Besvar
Forfatter
Nicolai Boss Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Emil Jensen, Ruds Vedby?
    Sendt: 27 Nov 2010 kl. 09:33

Hej Emil,

Jeg efterhånden sendt din en del e-mails og forsøgt at få fat i dig på det opgivne telefonnummer (tilsyneladende uvirksomt?), uden at høre fra dig.
 
Jeg har søgt dig på den opgivne adresse Sorøvej 9A, 4291 Ruds Vedby - men få ingen hits her heller. Det findes dog en Michael Emil Nygaard Jensen, Smedebakken 104, 4291 Ruds Vedby - er det dig? (der kan vel ikke være så mange Emil Jensen i Ruds Vedby)
 
Jeg skal hermed minde dig om, at du skylder mig penge, så du bedes venligst kontakte mig.
 
Fortsat god weekend.
 
Venlig hilsen
Nicolai
 
P.S.: Jeg er ret sikker på, at du har både min mail og telefon.
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2010 kl. 09:55
Uden at sige at det er det, der er tilfældet her, så var der for ikke så længe siden problemer med at den berygtede Michael Luther "opererede" fra Ruds Vedby!

Lars
Til top
Nicolai Boss Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Nov 2010 kl. 23:15
Hvori består sammenhængen mellem denne Luther og Emil Jensen? Er det et alias, dæknavn eller.....?
 
/Nicolai
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2010 kl. 01:43
Jeg har mødt svindleren på Reersø, og da jeg spurgte om han ikke hed Michael ?       svarede han:  ØØh nej jeg hedder Emil, så der er da en mulighed for at det kan være ham.
Ib.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres