Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Støbeforme købes filur/trumf 21 g og 28 g

 Besvar Besvar
Forfatter
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Støbeforme købes filur/trumf 21 g og 28 g
    Sendt: 22 Nov 2010 kl. 20:46
Laver lige en genpost da jeg ka se det nok snarere passer ind her..
 
Ja som overskiften siger ønsker jeg at købe 2 støbeforme .. Ved man kan lave dem selv men er doven og ønsker at betale mig fra det.
 
Formene ønskes så der er 2x 21 g eller 2x 28 g hvis det kan lade sig gøre i hver af en af ovenstående mærker ellers bare en i hver.
 
Ka du lave dem så giv lyd på maestromistro%hotmail.com
 
%=@
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2010 kl. 22:57
Hvad med en annonce under under køb og salg din dovenhund !Big smile
/Søder
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2010 kl. 23:52
Henning den forsvinder i løbet af 10 sek fra forsiden og tror ik rigtig nogen søger efter folk der vil købe det :) Ved de fleste gørdetselv folk kommer hernede i det her forum så tænkte chancen var størst ved at lave et indlæg her :) Men hvis ik der kommer nogen henvendelser må jeg jo gå den lange vej ned og købe gips eller silicone og klø på Wink
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2010 kl. 00:42

Michael

Så mener du at du kan placere dine indlæg/annoncer som det passer dig, fordi du mener den forsvinder for hurtigt hvis den placeres hvor den hører til?
Hans
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2010 kl. 12:16

Hans-Erik ja lad os bare sige det.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres